Mijn lievelings nummers(top 5) van hun zijnn; 1; Final Day 2; Heilig 3; Dont Jump/Spring Nicht 4; Ich bin nicht ich 5; wir sterben niemals aus.
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
alles is goe !! ma in die nacht is mega lief !! xx
1= Monsoon 2= Durch den Monsun 3= schrei ! 4= Spring nicht 5=1000 meere 6=Geh 7= freunde bleiben 8= Don't jump 9= by your side 10= thema #1 dat was mijn top 10 lijst
oeh ze zijn allemaal te goet veel te goet kan nie kieze(A)
Life is bigger It's bigger than you And you are not me
1.SACRED ! (die vind ik echt zo mooi(H)) voor de rest vind ik elke liedje wel mooi maar sacred moet ik echt elke dag horen !=]
CяуρтιCαℓ
Zijn allemaal wel super !! Maar mijn lievelingsliedjes zijn Reden,Wir Sterben Niemals aus,Rette Mich en Freunden Bleiben .. XxX
Even bad men love their mothers -
En Monsoon !! Sorry Vergeten XxX
1. wir sterben niemals aus 2. heilg 3. wo sind eure hände 4. hilf mir fliegen 5. durch den monsun en all de rest is ook overmoooiii <3
1) wir sterben niemals aus 2) in die nacht 3) ich bin nicht ich/gegen meine willen 4)heilig 5) de rest, behalve instant karma Instant Karma is dan ook niet van THXD ze hebben het alleen gecoverd
1) wir sterben niemals aus 2) in die nacht 3) ich bin nicht ich/gegen meine willen 4)heilig 5) de rest, behalve instant karma
Ik vindt ook alle liedjes leuk. Als ik begin met een liedje op te noemen heb ik na een tijdje heel de lijst gehad.
1. black/schwarz 2. monsoon/monsun 3. hilf mir fliegen 4. wo sind eure hände 5. de rest !! <3 Eigenlijk zijn ze allemaal heel goed
Ik vind alle liedjes leuk, maar Wo sind eure Hände blijft het leukst, vind ik^^.
You've got all the right moves.
Ik vind ze allemaal mooj!! Ivy x.
Wir sterben niemals aus vind ik het allerleukst. voor de rest: Reden, Rette mich/Rescue me, Spring nicht/Don't jump, Geh, Schwarz
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
1. Stich ins Glück / On the Edge 2. Rette Mich 3. Ich bin nicht ich 4. Ich brech aus / Break away 5. Geh Maar mijn top 5 verandert zo een beetje elke dag:P