Okayy ik heb even meningen nodig (ik wil niet beledigd worden, maar ik heb graag dat je eerlijk bent).
Ik ken mijn beste vriend nu ongeveer een jaar en ik begin eindelijk te beseffen dat ik best wel eens verliefd op hem zou kunnen zijn. Ongeveer een half jaar terug zijn we friends with benefits geweest, maar dat hebben we afgebroken omdat (ja, het maakt het erger, ik weet het) ik een vriend kreeg.
Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ik gewoon van hem houd als een vriend, maar langzamerhand merk ik aan kleine dingen dat ik misschien toch wel verliefd op hem ben. Deze kleine dingen zijn bijvoorbeeld het feit dat hij vaak de laatste persoon is aan wie ik denk voor ik in slaap val, de persoon die me blij kan maken door 1 appje te sturen en door hoe geërgerd ik kan worden wanneer hij een foto post met zijn vriendin (want ja, sinds een maand heeft hij ook een vriendin...).
Ik heb nog steeds een vriend en ik hou ongelooflijk erg van hem en ik wil hem absoluut niet kwijt, daarbij komt ook nog dat ik 100% zeker weet dat het nooit iets kan worden met mijn beste vriend, ik kan het niet uitleggen, maar dat zou vroeg of laat fout gaan.
We spreken maar soms af, maar wanneer ik hem dan weer zie, kan ik mijn geluk niet op. Vaak kijken we een film ofzo in zijn bed en dan blijft het een behoorlijk grote opgave om van elkaar af te blijven, vaak wordt dat alleen voorkomen doordat we iets of iemand horen dat ons uit onze concentratie van het naar elkaar kijken haalt.
Nu weet ik eigenlijk niet of ik dit topic heb aangemaakt om gewoon even een "confession" te doen (want dit kan ik natuurlijk niet aan iemand in mijn omgeving vertellen) of om daadwerkelijk reacties te krijgen, maar toch heb ik graag reacties.
Xx
“Maybe the wolf is in love with the moon, and each month it cries for a love it will never touch.”