Op wie van de New girl roommates lijk jij het meeste? Doe hier de quiz. ^^
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
Le wut, waar gaat het over?='D
You were born original, don't die as a copy.
SPECS schreef: Le wut, waar gaat het over?='D J. Ik ben teleurgesteld. Da's een mega awesome serie! Ik denk dat ze in Nederland op MTV wordt uitgezonden maar ze staat ook op netflix ^^
SPECS schreef: Le wut, waar gaat het over?='D
JA OMG Eerste gedachte: waar is Coach? Coach is amazing En technisch gezien is Cece ook een roommate. ik ben Jess btw (:
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Selden schreef: JA OMG Eerste gedachte: waar is Coach? Coach is amazing En technisch gezien is Cece ook een roommate. ik ben Jess btw (: Ik zit nog niet aan het deel met Cece vandaar maar Coach ben ik inderdaad vergeten :')
Selden schreef: JA OMG Eerste gedachte: waar is Coach? Coach is amazing En technisch gezien is Cece ook een roommate. ik ben Jess btw (:
Nick had ik ook wel verwacht, want Nick is gewoon de oudere versie van mij tbh.
— Inner peace, it's hard to find. —
Tolstoy schreef: (...) Ik zit nog niet aan het deel met Cece vandaar maar Coach ben ik inderdaad vergeten :')
Nick hahahaha
Ik post hier alvast; IK verwacht dat ik Schmid word lol :'D Lets do it! x'D
When I taste Tequila, Baby, I still see ya
Tolstoy schreef: (...) J. Ik ben teleurgesteld. Da's een mega awesome serie! Ik denk dat ze in Nederland op MTV wordt uitgezonden maar ze staat ook op netflix ^^
SPECS schreef: (...) Aha ik zal eens zoeken (': Wie denk je dat ik had met de quiz? Niet spieken bij de uitkomsten.='D Doen! Sowieso Jess, dat kan al bij al niet anders :'D
SPECS schreef: (...) Aha ik zal eens zoeken (': Wie denk je dat ik had met de quiz? Niet spieken bij de uitkomsten.='D
Tolstoy schreef: (...) Doen! Sowieso Jess, dat kan al bij al niet anders :'D