• Verkopen jullie weleens tweedehands boeken? Ik ben best een verzamelaar wat boeken betreft en ik vind het moeilijk om ze weg te doen, maar tegelijkertijd kan ik daarmee wel weer geld verdienen en nieuwe boeken kopen. Boeken die ik nog niet heb gelezen. Want veel van mijn oude boeken zal ik toch niet nog eens gaan lezen (met uitzondering van HP en LOTR enzo).

    Verkopen jullie weleens tweedehands boeken? En heb je daar spijt van gekregen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik verkoop enkel tweedehandsboeken waarvan ik weet dat ik ze nooit ga lezen, of waarvan ik ze ooit een keer (vaak half) gelezen heb en weet dat ik ze niet meer ga lezen. Anders blijven ze mooi bij mij. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik overweeg het wel maar het is ten slotte wel een deel van mijn hart dat ik weggeef en dan denk ik zo: "Liever niet."


    Heaven is a place that we all have

    Ik verkoop mijn boeken best vaak. Soms omdat ik weet dat ik ze gewoon niet ga (her)lezen en soms omdat ik bijvoorbeeld bepaalde boeken graag in hardcover wil hebben. Dan verkoop ik de paperbacks en koop ik van dat geld de hardcovers, haha. Maar er zijn ook zeker boeken die ik echt nooit weg zal doen, omdat ze gewoon teveel voor me betekenen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Patholoog schreef:
    Ik verkoop enkel tweedehandsboeken waarvan ik weet dat ik ze nooit ga lezen, of waarvan ik ze ooit een keer (vaak half) gelezen heb en weet dat ik ze niet meer ga lezen. Anders blijven ze mooi bij mij. :Y)


    Precies dit


    16 - 09 - '17

    Ik zeg wel steeds dat ik er aantal wil verkopen (dubbels, boeken die ik totaal niet meer lees, etc) maar ik kan er precies nooit echt werk van maken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb toevallig laatst een boek dubbel gekocht, en dit is ook het eerste boek wat ik verkoop.. (en waarschijnlijk ook het laatste ='D)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb ooit mijn The Vampire Diaries boeken verkocht - waar ik tot vandaag nog steeds veel spijt van heb omdat het echt mooie boeken waren. Ik verkocht ze omdat het Engelse boeken waren, maar nu staat mijn boekenkast vol met alleen maar Engelse boeken..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat ligt er echt aan. Alleen de boeken waar ik, niet lachen, geen band mee heb. Zo zal ik bepaalde boeken die ik mega vaak heb gelezen nooit verkopen, ook al lees ik ze nooit meer, maar miskopen zeker wel. Geen spijt van gehad, want als ik twijfel doe ik het gewoon niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik kan écht geen afstand nemen van mijn boeken. ik koop soms echt stapels boeken bij tweedehandswinkels, om ze vervolgens niet eens te lezen, maar zelfs daarvan kan ik geen afstand doen hahaha D:
    en dat terwijl ik helemaal niet zoveel meer lees

    zelfs boeken die ik dubbel heb, trouwens. van lotr heb ik de boeken in drie verschillende versies maar die ga ik echt niet weg doen :,,,,)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:57 ]

    tubbietoost schreef:
    Ik heb toevallig laatst een boek dubbel gekocht, en dit is ook het eerste boek wat ik verkoop.. (en waarschijnlijk ook het laatste ='D)


    Dit haha. Misschien houd ik hem zelfs, want de één is Nederlands en de ander Engels. Het is gewoon moeilijk... (en ik droom over zo'n grote uitpuilende boekenkast waar ik dus nu al boeken voor aan het sparen ben, hihi).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nu zit mijn boekenkast vol trouwens, dus misschien moet ik weer eens wat gaan verkopen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Perffect schreef:
    (...)

    Dit haha. Misschien houd ik hem zelfs, want de één is Nederlands en de ander Engels. Het is gewoon moeilijk... (en ik droom over zo'n grote uitpuilende boekenkast waar ik dus nu al boeken voor aan het sparen ben, hihi).


    Dan zou ik hem ook houden :) ik heb veel boeken zowel in het Nederlands als Engels. (als ze origineel uit het Engels komen)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    nooooooooooooooooooooiiiiitttt, tenzij het verhaal zo erg tegenvalt (!)
    mijn boekenkast is tot de millimeter gevuld !!
    okay, ze zitten ... ik bedoel liggen nu in dozen omdat ik over 3 weken ga verhuizen
    kan ze niet missen, net als wat AISTHESIS zegt, ze zijn een deel van mijn... LEVEN !!
    ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Maar verkopen jullie die boeken dan via tweedehandssites of via rommelmarkten? (vroeg het me gewoon af)


    -Lily Evans-

    @ Lily,

    ik koop ze altijd op sites.
    ik VERKOOP ze dan ook weer op die sites xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!