Granian schreef:
^ Ik heb Timothy, maar volgens mij had ik hem al ergens voorgesteld voor die zoenpartijen
Voor Rye heb ik ook Tim en Rhain, voor Tim weet ik zo snel niks, jij? Vrienden zou op zich wel kunnen idk?
Rhain zou wel zijn fwb kunnen zijn of een hele goede vriendin ofzo, dat past nog wel denk ik
Ow echt?! Daar heb ik overheen gelezen denk ik. Ik had de verkeerde in mijn hoofd oeps.
Het dominante zou Annelise wel fijn vinden, het liegen niet (nu herinner ik het me weer, want over dat liegen heb ik wel al eens iets geschreven). Maar ik denk dat hij haar wel lust "kan leren" (ze zal dan wel eens weglopen 'oh help me god' en dan de volgende dag weer preuts zijn haha) are you up to that?
Ik ga ze even nog eens lezen om te kijken of ze bij Rye passen!
Edit: Rhain en Rye kunnen sowieso vrienden zijn, maar hij zal zich een beetje ergeren aan de moeite die ze doet voor de lijst, misschien dat hij soms wel opmerkingen als "je bent toch wel knap en leuk, ook zonder die kutlijst" heeft. En hij zou hard kunnen reageren als ze fel reageert of juist heel sussend, hangt ervanaf welke bui hij is.
Let me know wat je vindt (eventueel een sekspartij zo kan ook of dat ze een flirt hebben?)
Timothy kan ook wel een vriend of kennis zijn van Rye. Al lang misschien?
[ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 19:09 ]
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.