• De Plopsa kerst Parade is gefilmd en ik moest begeleiden, wie kan zien naast welk figuur ik liep?:Y)


    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 19:56 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Een één of andere sneeuwman?

    Je kijkt overigens om je heen alsof je elk moment een sneeuwbal kan verwachten, hahaha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Een één of andere sneeuwman?

    Je kijkt overigens om je heen alsof je elk moment een sneeuwbal kan verwachten, hahaha.


    Klopt!:Y)


    Ja, het viel me ook net op, maar dat was omdat er mensen van achter me kwamen haha, en mensen zijn niet te vertrouwen dicht bij wagens.(cat)
    Zeker omdat de wagen op dat moment redelijk krap tegen de gebouwen kwam en als er dan mensen langs moeten...

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 20:03 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb je herkend! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN


    Ik vind mijzelf nog steeds duidelijk een mooiere mega mindy dan dat ding dat meeloopt in jullie parades (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN


    Ik vind mijzelf nog steeds duidelijk een mooiere mega mindy dan dat ding dat meeloopt in jullie parades (cat)


    YESSSSSSSSSSSSSS!


    Ik vind mezelf ook een mooiere Mega Mindy dan dat gedrocht. Kinderen worden van minder bang.:')

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 20:05 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    nee jarne er zijn geen sluipschutters in de panne, HAHAHAHAH.

    je keek zo rond like bish ik ben stevie wonder


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    nee jarne er zijn geen sluipschutters in de panne, HAHAHAHAH.

    je keek zo rond like bish ik ben stevie wonder


    Misschien moet iedereen gewoon doorspoelen naar het tweede standpunt van waaruit er gefilmd wordt. Aan de Vleermuis hou ik m'n hoofd stil.:')

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 20:09 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    YESSSSSSSSSSSSSS!


    Ik vind mezelf ook een mooiere Mega Mindy dan dat gedrocht. Kinderen worden van minder bang.:')


    Laten we petitie starten dat ik jullie nieuwe Mega Mindy word :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Misschien moet iedereen gewoon doorspoelen naar het tweede standpunt van waaruit er gefilmd wordt. Aan de Vleermuis hou ik m'n hoofd stil.:')


    ja maar ik zou het ook doen. sneeuwmannen in rijdende autos zijn een dodelijke combo


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    Laten we petitie starten dat ik jullie nieuwe Mega Mindy word :Y)


    Je weet toch dat jobstudenten dan in jou kruipen he?:'D

    @Adnane
    Jup, zeker met mensen in de buurt.:P Ik heb echt al veel te veel meegemaakt dat ik ter nauwernood een kind moest wegsleuren omdat anders de voeten plat waren.

    *Denkt terug aan begeleiding Ghost Rockers*
    Gosh, wat was dat eng.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    kinderen zijn echt domme wezentjes, met hun ontdekkingsreizigergedrag lmao. hahah wil ik het wel weten ofzo van de ghost rockers


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    kinderen zijn echt domme wezentjes, met hun ontdekkingsreizigergedrag lmao. hahah wil ik het wel weten ofzo van de ghost rockers


    We stonden met vijf rond die wagen, ineens tussen mij en iemand anders sprong een kindje, we hebben die snel weggetrokken of dat was heel verkeerd afgelopen. Het enge was dat niemand hem had zien aankomen.
    Als K3 meerijdt gebruiken ze al touwen rond de wagen.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Naast de sneeuwmann :Y)


    Je kijkt inderdaad wel echt alsof je élk moment het middelpunt van een sneeuwballen gevecht kan zijn ja :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Debbaut schreef:
    (...)

    We stonden met vijf rond die wagen, ineens tussen mij en iemand anders sprong een kindje, we hebben die snel weggetrokken of dat was heel verkeerd afgelopen. Het enge was dat niemand hem had zien aankomen.
    Als K3 meerijdt gebruiken ze al touwen rond de wagen.:'D


    ohmyfuckinggod :""DDDD
    ik lachtte heel veel zonet. maar ik zou het ook een enge ervaring vinden, dus chapeau voor je reactievermogen, jorane.


    Heaven is a place that we all have

    Stop eens allemaal om te kijken naar hoe ik kijk.D': Je kan maar beter alles gezien hebben toch?:Y)

    @Adnane
    Ik heb nog straffere verhalen. Maar die ga ik je nu niet meer vertellen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 20:21 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!