• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

    Er moet een schaap smiley komen!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Plisetsky schreef:
    (...)
    cuteeeee c:


    Yush. Ik moet die pruik die ik net geknipt heb eerst nog wel even op doen. Misschien valt het mee. Ik dank het niet. Oh well, sie pruik was dan ook wel vrij dun. Anyway, ik kan beter andere mensen een pruik laten stylen als ik JJ nog wil gaan doen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Plisetsky schreef:
    (...)
    iK wil ook een cosplay maatje :c

    of jij bent elena match jij met mij als sam en azra als nathan
    HAHAHAHAHA
    nee
    grapje
    ik haat jou niet

    Plisetsky schreef:
    (...)
    iK wil ook een cosplay maatje :c


    Cosplay met mij en mn broertje :Y)


    This ain't no place for no better man.

    i'm sorry i get triggered easily
    ik ben super paranoïde over beoordeeld worden op mijn uiterlijk it's a problem

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 18:10 ]


    i put the fun in funeral

    @Kawasaki: Hahahahahahha ik zou t bijna doen ccccc:

    @Bryant: Hahha cute ! I'd be down for anything tbh want niemand wilt cosplays met mij matchen want mijn vrienden doen geen cosplay en diegene die het wel doen doen altijd andere dingen dan ik. Rip.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    i'm sorry i get triggered easily
    ik ben super paranoïde over beoordeeld worden op mijn uiterlijk it's a problem

    Maar waarom zet je dan wel foto's van jezelf in het Post een foto van jezelf-topic? Want je weet hoe mensen zijn, ze zullen meteen een beeld van je vormen zodra ze je foto zien.


    What's meant to be will find it's way

    Het word echt tijd om mijn huis te verlaten. Mijn moeder en ik botsen al sinds ik terug ben van Frankrijk.
    Wss vond ze de rust leuk.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 18:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    sos iedereen die ik op whatsapp heb
    mijn mobiel is zonet vastgelopen, start niet meer op, en laat enge code taal zien


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Laryanue schreef:
    (...)
    Maar waarom zet je dan wel foto's van jezelf in het Post een foto van jezelf-topic? Want je weet hoe mensen zijn, ze zullen meteen een beeld van je vormen zodra ze je foto zien.


    omdat die foto's door mijn strenge selectie + eventueel photoshop zijn gegaan l o l


    i put the fun in funeral

    Plisetsky schreef:
    @Kawasaki: Hahahahahahha ik zou t bijna doen ccccc:

    @Bryant: Hahha cute ! I'd be down for anything tbh want niemand wilt cosplays met mij matchen want mijn vrienden doen geen cosplay en diegene die het wel doen doen altijd andere dingen dan ik. Rip.


    Voor hem word het zoals verwacht hoogstwaarschijnlijk Eren van Attack on Titan, maar ik weet niet of je die gezien hebt c:


    This ain't no place for no better man.

    Overkill schreef:
    (...)

    omdat die foto's door mijn strenge selectie + eventueel photoshop zijn gegaan l o l


    Ik begrijp het denk ik


    What's meant to be will find it's way

    Bryant schreef:
    (...)

    Voor hem word het zoals verwacht hoogstwaarschijnlijk Eren van Attack on Titan, maar ik weet niet of je die gezien hebt c:

    noppp hahahaha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Argh, dat kind.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik haat apparatuur


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik weet het eigenlijk wel zeker dat ze van de rust heeft genoten en dat ik teveel ben hier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.