De geruchten deden al een tijdje de ronde, maar nu werden ze ook eindelijk bevestigd: Tarzan zou écht het jonge broertje zijn van Anna en Elsa uit ‘Frozen‘.
De regisseurs van ‘Frozen‘ Jennifer Lee en Chris Buck onthulden onlangs namelijk dat de ouders van Anna en Elsa, de koning en koningin van Arendell, niet echt gestorven zijn op een boot op zee zoals het begin van de film doet vermoeden. De twee zouden namelijk aangespoeld zijn op een eiland, bevallen zijn van een zoontje, een boomhut gebouwd hebben en uiteindelijk opgegeten zijn door een luipaard.
Klinkt herkenbaar? Klopt, het is zowat het verhaal van de film ‘Tarzan‘. En wie deed mee de regie? Yep, Chris Buck. En die laatste bevestigt nu dus dat Anna, Elsa en Tarzan broer en zus zijn. Of toch in zijn wereld, alleszins. ‘Er was een schipbreuk, maar het koningspaar was als iets langer op zee dan we misschien wel denken,’ vertelt Chris. ‘De koningin was zwanger en beviel op de boot van een jongetje. Op de een op andere manier belandden ze heel ver weg van de Scandinavische wateren, ergens in de jungle, waar ze een boomhut bouwden. Uiteindelijk worden de twee opgegeten door een luipaard en wordt de kleine prins opgevoed door gorilla’s. Dus in mijn hoofd, is Tarzan het jonge broertje van Anna en Elsa.’ Right…
Bron
Ik had net iets van: wtf. 😮 Hoe komen ze daar nu opeens weer bij?
Stel je voor dat er in de toekomst een Frozen-film komt waar Anna en Elsa te weten komen dat er een mogelijkheid bestaat dat het schip helemaal richting de jungle was afgedreven en de kans bestond dat hun ouders het wél overleefd hadden. En daarom op onderzoek uit gaan en dan Tarzan en Jane leren kennen.
Ik denk dat Olaf deze keer beter thuis blijft. :')
Dit is hét moment trouwens om jullie leukste Tarzan, Jane, Elsa en Anna afbeeldingen en gifs te spammen.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury