• Zoals de titel al zegt ben ook ik op zoek naar een cover voor SOTY. Ik loop al een tijdje rond met een ideetje dat perfect onder het thema Royalty valt, maar voor ik het op Quizlet zet wil ik heel graag een mooie, passende cover. Iets waar ik echter niet goed in ben.

    Zou jij me daarom willen helpen?

    Titel (op de cover): De laatste reis
    Uitleg over de story

    Sinds de koning en koningin, 20 jaar geleden, omkwamen in een strijd om de troon leeft het koninkrijk in duisternis. De koning en koningin zijn namelijk vermoord door een man die alleen op macht uit was. Een man die er alles voor over had om die macht te krijgen.
    Het enige wat die man niet gelukt was, was om de kroonprinses te doden. Iets wat weleens zijn ondergang zou kunnen betekenen. Echter wist niemand waar de kroonprinses was.
    De kroonprinses werd opgevoed door de ridder die haar uit het kasteel heeft gered. Echter hield hij geheim dat ze de kroonprinses was en dacht het meisje zelf dat de ridder haar oom was, die haar lang geleden uit een brandend huis had gered, de plek waar haar ouders waren omgekomen.
    Nooit had ze geweten dat ze de kroonprinses was, tot dat ene moment. Dat moment waarop de ridder haar vertelde wie ze werkelijk was. Dat moment waarop hij haar vertelde zich klaar te maken voor de laatste reis van hun leven; de reis die ze naar de troon zou leiden.
    Het verhaal speelt zich voor het grootste gedeelte af tijdens de laatste reis die de ridder en de prinses samen maken.
    Sfeer: Historisch, avontuurlijk, fantasy
    Mogelijke afbeeldingen:
    Kijk hier voor inspiratie

    Het liefst zou ik, als dat kan, zowel een verticale als horizontale cover hebben, zodat ik er eentje heb voor de coverpagina en eentje voor bij elk hoofdstuk.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 9:57 ]

    Niemand?

    Ik wil wel wat proberen (:

    Ungoliant schreef:
    Ik wil wel wat proberen (:


    Dat zou echt super fijn zijn!

    Dit is in ieder geval de verticale versie. Mocht je het mooi vinden, wil ik ook de horizontale versie nog wel maken!



    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 23:03 ]

    Ungoliant schreef:
    Dit is in ieder geval de verticale versie. Mocht je het mooi vinden, wil ik ook de horizontale versie nog wel maken!





    Ik zag het eigenlijk voor me als dat ze vanaf de zijkant naar de weg keken. Nu heb ik t gevoel dat t meer een soort haat doet lijken tussen de twee, omdat ze zo met hun rug naar elkaar toe staan. Dat is juist niet de bedoeling, aangezien de twee het grootste gedeelte van hun leven met elkaar doorbrengen en een soort vader-dochter relatie hebben

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 9:19 ]

    Eigenlijk als ik er zo over nadenk vind ik t idee dat ik had voor de cover niet zo'n heel goed idee. Blijkbaar roept dat een beeld van duisternis en haat op wat helemaal mijn bedoeling niet was.

    Misschien dat t makkelijker is als je zelf iets kan bedenken? Kijk hier voor inspiratie en hopelijk kun je daarop gebaseerd een hele mooie cover maken die goed past bij het verhaal en de gevraagde sfeer?