• naar fantastic beasts and where to find them en oh my god! Ik zal geen letterlijke spoilers hier zetten, dus het is veilig om door te lezen.
    Oh mijn god, ik ben zo blij dat ik in de bioscoop geweest ben. En dat einde! Echt waar, all them feelz. Ik kan niet wachten tot alle volgende films. Het boeit me niet dat het "uitmelken" is of iets, maar ik als die andere ook zo goed zijn als deze, dan hebben we nog heel wat om vooruit naar te kijken.
    En kunnen we het even hebben over Newt? :9~ Ik bedoel, hij is veruit mijn favoriet personage van de film. Hij is zo anders dan alle andere hoofdpersonages. De manier waarop hij zich voortbeweegt, en praat en alles. Snap je wat ik bedoel? En omg hoe hij zich kleedt.
    Dus, dat was alles wat ik kwijt wilde. Hebben jullie hem al gezien en waren jullie net zo onder de feelz als ik?

    Spoiler:

    Overigens, ik was terug aan het fietsen en ik bedacht mij. Het was zo vreemd dat mr. Graves aan Newt opmerkte dat een zo'n professor op Hogwarts -Albus Dumbeldore- tegen zijn schorsing was. En ik had zoiets van okeee, random opmerking peeps. Even Hogwarts erin laten kruipen ofzo? MAAR DAN komt er ineens die laatste plottwist met mr Graves, en toen had ik zoiets van 'oooooooooooh, vandaar dat hem dat vroeg'.
    Vaag uitgelegd. Maar was jullie dat ook opgevallen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ging er naartoe met niet echt hoge verwachtingen of zo, maar ik vond hem uiteindelijk ook erg leuk! c:

    Ik ben Colin Farrell trash dus ik wilde even huilen toen Graves ineens in Johnny Depp veranderde :W


    Caution first, always.

    Jaaaa Fantastic Beasts was ge-wel-dig! De visuals van de beesten zijn echt woow. En Newt is zo huffelpuff dat ik me ineens trots voel een Huffelpuff te zijn ^^

    En yes, dat was me ook opgevallen! Zijn ketting van de Deathly hallows werd daardoor ook een stuk duidelijker.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 22:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Borderlands schreef:
    Ik ging er naartoe met niet echt hoge verwachtingen of zo, maar ik vond hem uiteindelijk ook erg leuk! c:
    Ik ben Colin Farrell trash dus ik wilde even huilen toen Graves ineens in Johnny Depp veranderde :W


    Ik moet toegeven dat ik die ook wel zag zitten, haha.

    @Frodo, waaaaat, dat was me nog niet opgevallen! :O

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 22:24 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toevallig zeg, ik ben er ook vandaag naartoe geweest! Ik vond het echt een leuke film!

    Ik vond Jacob en Queenie echt heel leuk gedaan, maar ik vond het einde met Newt en Tina niet helemaal top. Ik had graag gewild dat dat écht vriendschappelijk zou blijven en niet verder zou gaan dan dat...

    Dat die Graves eigenlijk Grindelwald was, vermoedde ik echt al vanaf het eerste gesprek in dat steegje. Alleen had ik vervolgens niet meteen door dat dat dus die Graves was, haha.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik moet toegeven dat ik die ook wel zag zitten, haha.

    @Frodo, waaaaat, dat was me nog niet opgevallen! :O


    jaaa die heeft hij aan als hij in het steegje met Credence praat


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien