• Hooi, ik vroeg mij af in hoeverre deze series bekend zijn op Q. Zouden jullie daarom zo aardig willen zijn om aan te geven welke series uit dit rijtje jullie kennen. Dat zou mij ontzettend helpen.

The Blacklist
    Sherlock
    Rizzoli & Isles
    Bones
    Castle
    Brooklyn Nine-Nine

Het gaat mij er vooral om of jullie bekend zijn met de personages die erin spelen, en de persoonlijke verhalen zo'n beetje. Je hoeft daarmee niet iedere aflevering te hebben gezien, of weten wie in die aflevering die vermoordde, maar wel ongeveer weten hoe het zit met relaties in verhouding tot andere personen in die serie (vrienden/vijanden/relatie/ouders/etc.)
    Thaaaanks! (fish)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik ken ze allemaal van titel, maar ik ken alleen Sherlock van verhaal, personages etc. Brooklyn Nine-Nine ook wel een beetje.

Caution first, always.

Patholoog schreef:
    (...)

Omg, same van Castle! Echt waar, ik had dat niet verwacht van Nathan Fillion, en het maakte de laatste paar aflevering net iets minder.

Ik was te ver in de serie toen ik erachter kwam om er dan zo abrupt mee te stoppen. Dus ik kijk wel gewoon verder, alleen niet zo vaak als eerst. Zo zielig, en dat stukje magie is een beetje weg van die chemistry tussen hun in de serie. Ik heb alleen meer respect voor Stana gekregen dat ze het zolang heeft uitgehouden met hem.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sherlock
    Rizzoli & Isles
    Bones
    Castle

Persoonlijk ben ik echt een fan van Rizzoli en Isles, maar dat kan ook aan de karakters liggen. Maar bijvoorbeeld ben ik niet zo'n fan van Bones omdat het me net té gaat of zo, not sure. Maar ik vind Rizzoli en Isles leuker dan NCIS - omdat het voor mij "persoonlijker" is. Het zijn twee beste vriendinnen, zij heeft twee broers en ondanks dat zij en een broer bij de politie zit is een derde broer juist altijd in de cel enzo.

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Ik ken alleen Brooklyn Nine-Nine totaal.

— Inner peace, it's hard to find. —

Rizzoli & Isles, Bones en Castle

chaos makes the muse

Ik moet van the blacklist en Bones alleen het laatste seizoen nog kijken.. deze series ken ik vrij goed.
    Castle heb ik steeds stukken van gezien, maar nooit bewust gevolgd, dus ik ken de personages en onderlinge relaties redelijk.

The thing you do mean something to people -Ncis

The Blacklist
    Sherlock
    Rizzoli & Isles
    Bones
    Castle

Daar ken ik de persoonlijke verhalen en personages van. Alleen Brooklyn Nine-Nine heb ik echt nog niet gezien.

Ex astris, sciencia

Ik ken Sherlock en Brooklyn Nine-Nine echt goed, en Rizzoli & Isles, Bones en Castle allemaal van naam en omdat ik kleine stukjes of enkele afleveringen heb gezien, dus daar zou ik nog wel weten wie de hoofdpersonen zijn, zeg maar. Van The Blacklist weet ik helemaal niets. (krul)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

The Blacklist
    Ik heb seizoen 1 gezien, heb seizoen 2 nog niet opgepakt (geen tijd).

Rizzoli & Isles
    Ik heb een paar afl. gezien, maar vond het niet echt goed. Ik sluit me bij Achelois aan; een slap aftreksel van andere crime series.

Bones
    Deze serie heb ik jaren gekeken, vind de laatste seizoenen alleen niet meer zo leuk.

Castle
    Geweldige serie, maar zoals Achelois zei ben ik flink geschrokken van Nathan Fillion, stupid asshole. Jammer dat het (de serie) zo tot een einde heeft moeten komen.

I'll lick the poison from right off your kiss

Nou vraag ik me toch wel heel erg af wat Nathan Fillion precies heeft gedaan, eigenlijk.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Nou vraag ik me toch wel heel erg af wat Nathan Fillion precies heeft gedaan, eigenlijk.

Als je nog van Castle wilt genieten, wil je dit niet weten eigenlijk. :/

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    (...)

Ik heb het nooit echt gekeken, dus maak je om mij geen zorgen. Dit zou me nu juist voortdurend blijven achtervolgen als ik hem ooit nog ergens zie. :'D Wikipedia en Tumblr zijn in ieder geval niet erg behulpzaam.

Patholoog schreef:
    (...)

Dit dus. Wat Patholoog zegt. Ik wil geen triggerende gedachten bij iemand op laten doemen als ik dat zeg door hun serie te verknallen e.d. want voor mij heeft het dus wel echt verpest.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Achelois schreef:
    (...)
    Dit dus. Wat Patholoog zegt. Ik wil geen triggerende gedachten bij iemand op laten doemen als ik dat zeg door hun serie te verknallen e.d. want voor mij heeft het dus wel echt verpest.

Maar de serie is toch afgelopen?

Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

The Blacklist
    Van gehoord, maar dat is het dan ook.

Sherlock
    Bekend, alles gezien.

Rizzoli & Isles
    Bekend, ken aardig wat afleveringen -> mijn moeder kijkt het en ik kijk wel eens mee.

Bones
    Bekend, ken aardig wat afleveringen -> ook dit kijkt mijn moeder en ik kijk wel eens mee

Castle
    Bekend. Ik heb redelijk wat afleveringen gezien, maar nooit gevolgd.

Brooklyn Nine-Nine
    Van gehoord, maar nooit gezien.

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO