• Jupsss, ik doe ook mee aan SOTY en ik zoek een (redelijk moeilijke) cover. Ik heb namelijk twee personages nodig die elkaars tegenovergestelden zijn en ik zou ze graag tegenover elkaar hebben staan, maar dat de cover toch nog mooi samenvloeit. Het ene personage heeft een heel harde uitstraling, de andere een zachte. Het gaat over een balletverhaal.

    *Foto's die ik heb voor het harde karakter:
    Eén, twee, drie, vier, vijf, zes(dus liefst met een zwart balletpakje en donkere haren)
    * Foto's voor het zachte karakter:
    Eén, twee, drie, vier, vijf(dus liefst met een wit balletpak en lichte haren)
    Ik weet het, het zijn veel foto's, maar op die manier kunnen jullie de foto's kiezen die het mooiste bij elkaar passen (:
    Omdat het een redelijk moeilijke cover is, geef ik 6 credits aan de persoon met de mooiste cover. De titel is 'Haar laatste dans', maar ik zou ook graag eentje hebben zonder titel, moest hij nog veranderen ^^
    Alvast heel, heel erg bedankt <3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 19:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Absoluut, aangezien ze nu meer een geest lijkt :3 heel erg bedankt!
    Oh, heb je nog eentje zonder de titel? Daarna stop ik met zagen, promise :'D

    Here you go, haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Here you go, haha c:


    Dankje dankje dankje!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gezien je gepb't had:




    Happy Birthday my Potter!

    Damn, dit wordt steeds moeilijker :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Goldstein schreef:
    Gezien je gepb't had:




    Oh, die is super mooi!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh, die is super mooi!


    Thanks (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Frodo schreef:
    (...)




    Echt super mooi gedaan, dankjewel!
    Is er enige kans dat je de blokjes aan hun voeten kan wegwerken?


    Is er iemand van jullie die de blokjes kan wegwerken?
    Ik zou graag alle covers helemaal 'af' zien voor ik een keuze maak en die blokjes zijn echt verschrikkelijk :c

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 16:18 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hoop dat je het plaatje dat ik heb gebruikt voor de "harde" ballerina goed vindt, haha. Het lukte mij beter met dat plaatje dan met de anderen. De titel heb ik simpel gehouden, maar dat kan nog anders mocht dat nodig zijn.


    Ik zou het kunnen proberen maar ik weet het niet zeker


    I try to escape, but I'm not be able to fly. Always lies, That is why my mind is locked forever.

    Ik heb het weten weg te werken:


    I try to escape, but I'm not be able to fly. Always lies, That is why my mind is locked forever.

    lowalowa1 schreef:
    Ik heb het weten weg te werken:


    Super, dankjewel!
    @ Ungoliant: ook heel mooi, dankje ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Na lang nadenken heb ik de cover van Goldstein gekozen ^^ ik zal zo meteen de credits doneren.

    Aan al de rest: super fel bedankt, ik ga jullie covers gebruiken in mijn hoofdstukken (met verwijzing naar jullie uiteraard, en een link naar jullie coverstore moesten jullie dit willen).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Na lang nadenken heb ik de cover van Goldstein gekozen ^^ ik zal zo meteen de credits doneren.

    Aan al de rest: super fel bedankt, ik ga jullie covers gebruiken in mijn hoofdstukken (met verwijzing naar jullie uiteraard, en een link naar jullie coverstore moesten jullie dit willen).


    Oh holy merlin wat tof! Ik ben blij dat je zo hem mooi vindt dat je hem gaat gebruiken c:


    Happy Birthday my Potter!

    Hhmm... Oeps, net te laat dus. xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hhmm... Oeps, net te laat dus. xD


    Als je nog inspiratie en tijd hebt.. Ga je gang (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien