• Halllo,

    Ik ben een jongen, 18 jaar en ben best onzeker. Nu wat minder dan eerst, maar als ik bijvoorbeeld op school loop en iemand kijkt me aan vraag ik mezelf gelijk af van. 'Wat vind diegene van me en doe ik iets verkeerds of kijk ik raar of vind diegene me niet knap.'
    Daarom haat ik ook openbare ruimtes en vermijd ik dat liever. Tegenwoordig gaat het al een stuk beter. Ik neem risico's. Ik probeer me minder aan te trekken van andere mensen en ik praat nu ook sneller met vreemde mensen, Maar toch denk ik altijd dat als iemand me aankijkt dat die negatief over me denkt. Niet of diegene denkt van hij is knap maar ik denk altijd van ' hij is lelijk' dit dat.
    Ik weet niet of iemand zich daarin herkend. Maar ik wou het even weten.

    Alles wat ik weet is dit; er zijn 8 biljoen mensen ofzo? Je bent nooit de enige, nooit, zelfs niet wanneer je dat wil zijn


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik herken het heel erg, maar ik geloof dat mensen meer bezig zijn met zichzelf judgen dan met andere. We zijn allemaal te egocentrisch om bezig te zijn met hoe andere er uit zien. Het klinkt heel negatief, maar ergens betekent het dat jij je geen zorgen hoeft te maken om wat andere van je vinden, haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.