Sirius Black ☾
“He's not a child!" said Sirius impatiently. "He's not an adult either!" said Mrs. Weasley, the color rising in her cheeks. "He's not James, Sirius!" "I'm perfectly clear who he is, thanks, Molly," said Sirius coldly. "I'm not sure you are!" said Mrs. Weasley. "Sometimes, the way you talk about him, it's as though you think you've got your best friend back!” |
“It's been 14 years, and still not a day goes by that I don't miss your dad.” |
Quizlet creaties: ☾ Story: I Dare You van Oakheart ☾ Story: Loving Her van LJGibbs ☾ Story: Crazy van Pickett ☾ Story: Siriusly Gay van Square ☾ Story: Fireflies van Wiarda ☾ Story: I'm not stupid! van Pickett ☾ Story: Mother knows Best van Goldstein ☾ Story: Lights all askew in the heavens van Square ☾ Quiz: Wie van de Marauders zou jij zijn? van No_Maj ☾ Quiz: The Marauders van Ramsay ☾ Quiz: Ben jij een echte Sirius Black kenner? van Bowtruckle ☾ Quiz: Which Marauder are you? van Founder ☾ Quiz: Wat weet jij over de Marauders? van Revius ☾ Lijstje: 10 reasons why Sirius Black is siriously perfect van Pickett |
Ik wil iedereen bedanken voor alle stemmen en voor het feit dat jullie allemaal zo leuk meededen! Ik vond het ontzettend leuk om te organiseren, en er gaat zeker nog een Battle of the Characters komen dit jaar! Alleen zal deze iets anders verlopen - "eerlijker". Ik ben benieuwd wie de winnaar van 2017 gaat worden. Maar voor nu: laat je liefde voor Sirius hier achter. Als je zelf nog creaties over hem hebt, plaats ze dan ook vooral!
[ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 14:40 ]