• Voor iedereen die niet van vuurwerk houdt, niets te doen heeft of gewoon Q verslaafd is. Breng hier de avond door!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is het erg dat ik in een hoekje van de woonkamer met oortjes keihard muziek zit te luisteren terwijl ik op Q zit?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb net wat soesjes gejat uit de koelkast. :9~

    En wens ik iedereen ook al alvast een fijne jaarswisseling. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Allerton schreef:
    Is het erg dat ik in een hoekje van de woonkamer met oortjes keihard muziek zit te luisteren terwijl ik op Q zit?


    Nee, ik zit in mijn uppie boven achter mijn lappie met muziek aan. Dus je bent niet de enigste :'D.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Derks schreef:
    Ik mag niet naar buiten want heb gisteren olie in m'n oog gekregen bij het oliebollen bakken dus dan kom ik mn avond lekker hier met jullie spenderen


    AUW, dat klinkt echt heel pijnlijk D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veel plezier iedereen! Hopelijk hebben jullie een fijne jaarwisseling door elkaar plat te bombarderen met sneeuwballen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    haha, leuk idee, al ben ik wel buiten geloof ik (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb het gedaan. De oven staat aan, de pizza staat klaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MT want ik vier wel bij mijn zus, maar ik ben een niet al te grote fan van druktes, menigtes en vuurwerk, dus hola y'all. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat een ramp. Waar is m'n pa? IK BEN DUS NIET STERK GENOEG OM IJS UIT EEN BAK TE SCHEPPEN, WAT.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik doe hier maar gezellig mee.
    Ik ga elk jaar naar familie en daarna met vriendinnen naar een feest, maar die plannen gingen dit jaar niet door.
    Gevolg: Een saaie avond bij vader en moederlief.
    In tegenstelling tot de meeste van jullie vind ik dat wel jammer en voel ik me zelfs een beetje zielig.


    Maar goed, nog een paar uur en dan zijn we het allemaal weer vergeten.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Ik doe hier maar gezellig mee.
    Ik ga elk jaar naar familie en daarna met vriendinnen naar een feest, maar die plannen gingen dit jaar niet door.
    Gevolg: Een saaie avond bij vader en moederlief.
    In tegenstelling tot de meeste van jullie vind ik dat wel jammer en voel ik me zelfs een beetje zielig.


    Maar goed, nog een paar uur en dan zijn we het allemaal weer vergeten.




    Awh. Ik kan me wel voorstellen dat als je plannen hebt en die niet doorgaan dat dat echt balen is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wie is er nog helemaal niet klaar voor al dat gezoen wat je familie dan wil doen, terwijl jij zo bent van: Nee. Stop meteen.
    *steekt hand op*


    all because i liked a girl

    Ik zit gezellig voor de computer terwijl de hond op mijn bed ligt en ik luid het vliegerlied zing :Y) Perfecte manier om oudejaarsavond door te brengen :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik zit nu al vol en ik moet nog zoveel eten struggles


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LJGibbs schreef:
    Wie is er nog helemaal niet klaar voor al dat gezoen wat je familie dan wil doen, terwijl jij zo bent van: Nee. Stop meteen.
    *steekt hand op*

    Ik heb na een aantal jaar dat punt bereikt waar ze weten dat ik het niet doe en ze mij gewoon een hand schudden. Toch zijn er een paar die toch nog eens willen proberen (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat