Hallo
Als ik op Quizlet wil komen via mijn gsm, komt er op mijn scherm: "Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht." En dan krijg ik webpagina niet beschikbaar. (Zoals je bv. geen wifi hebt, maar ik had wel wifi)
Woensdag (28 december) lukte het me niet op Quizlet te komen via gsm, en vandaag ook niet. Donderdag en vrijdag heb ik niet geprobeerd, maar het lijkt me zeer raar dat ik zowel woensdag als vandaag er niet op raak..
Ik dacht eerst dat Quizlet onderuit lag en omdat ik in de blok zit, heb ik het zo gelaten.
Ik heb wel via Facebook gevraagd of nog mensen dat probleem hadden, maar zij hadden geen probleem.
Via de laptop/computer geraak ik wel op Quizlet..
Ik heb best wel een "oude" gsm. Hij is 3 jaar oud, maar ik kan nog wel op alle andere sites gaan.. Geen idee of het daaraan ligt, maar ik heb altijd via mijn gsm op Quizlet gekund. (Oh en ik kan geen screenshots maken, dus ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen)
Ik hoop dat ik snel terug via mijn gsm op Quizlet kan, want voor verhalen te lezen is dat wel gemakkelijker.
(Doordat ik niet op mijn gsm op Quizlet kan komen, duurt het nu wel langer voordat ik online ben..)
Vriendelijke groeten
A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.