• Heey,,

    kheb een vraagje:

    Wat vonden jullie van tokio hotel toen jullie hun voor het eerst zagen?

    Het is eerlijk waar: ik dacht NIET dat bill een meisje was, ik zag echt wel dat het een jongen was.

    De muziek vond ik leuk dus ik was direct fan, zeker toen ik het clipje zag :9~


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik dacht dat bill een meisje was(A) maar ik vond tom toen wel al knap


    <3

    toen ik monsoon hoorde was het echt een KLIK (weetjewel, wanneer je vanaf de eerste noot al weet: ik ben er gek van! ^^)

    maar van Bill kon ik echt niet vatten dat hij een jongen was xD maar ik vond zijn stijl wel erug cool ^^ en als ik doorhad dat het gewoon een jongen is met wat vrouwelijke trekken, werd ik gek van hem ^^

    en de andere jongens vond ik er ook cool uitzien ^^

    Ik dacht;

    Verdomme, wanneer kappen ze met die kut monsoon -,-' die kwam zooo vaak , echt TE vaak op TMF.

    x) Later kwam ik erachter dat het een jongen was,

    en later dat er een tweeling in zat, en die ene jongen met die pet, genaamd Tom xD, vondt ik vanaf het begin meteen geil xD , en dat is tot de dag van vandaag geen spat verandert.

    *oh ja, en de muziek.. monsoon irriteerde mij omdat ik hem te vaak hoorde, maar het is wel een leuk liedje daar niet van xD *

    ik twijfelde eerst wat bill was een jongen of een meisje later hoorde ik da het een jonge was en toen werd mijn vriendin fan en heeft mij aangestoke xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Toen ik een foto van hen zag dacht ik dat het trust was (eurovisiesongfestival) en dat Bill de zangerES was :$

    En op school hadden ze het de hele tijd over Tokio hotel dus ik maar eens gaan kijken op Youtube en ik vond hun liedjes echt zalig. En pas later (Ja later xD) kwam ik er achter dat hun Trust helemaal niet waren en dat Bill een jongen is :$

    Ojaah en toen ik Monsoon op de radio hoorde vond ik dat liedje zalig, maar ik wist niet hoe het noemde en van wie het was xD


    Let the Night embrace you

    Ik dacht eerst van wat een rare mensen maar wel coole muziek. En nu zijn ze SUPER vind ze echt top (A)

    Ik heb ze eerst weken aan een stuk belachelijk gevonden. En toen werd ik gehersengespoeld door een (ex-)vriendin van lij. En toen was ik fan. En toen was ik ze beu. En nou ben ik geen fan meer xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    mijn 1ste ged8en waren toen:
    OMFG die Bill is kei sexy !!!

    Ik was meteen verkocht toen ik ze in de Joepie zag staan (L)
    En toen ben ik naar Monsoon gaan luisteren en op Tv gezien, ik zat dan elk weekend mee te zingen met de Dagtop 5 :P
    Ik vond Bill toen het leukst


    Even bad men love their mothers -

    ik zei: Wat is dit voor kut band?
    mijn zus: ene Tokio Hotel... echt weer zo een neppe kut band....

    en een paar jaar later hoorde ik het weer, het zelfde liedje maar ja, toen was ik over mijn k3 tijd heen en luisterde ik meer muziek dus vond ik het wel goed.... xD

    I thought He Was A Girl...:X
    SHAME ON ME xD
    But I fell in love with the music
    Alleen de rest van mijn vrienden niet xD
    Die vinden het weer een kutband :@

    Bill is een wijf. Ik haat hem. Tom is een lekker ding. En ik haat Bill omdat ik denk dat hij wat met Tom heeft. Georg heeft meisjeshaar en die Gustav is wel cute.

    Bill is een lekkerding. Tom ook.<3 Georgiie is cooll & Gustav cutee.«33


    ok

    ik dacht: (yeah)Wat een Coole mensen.. ik durf te wedden dat ze duitsers zijn.. ik opzoeken.. :|:O het zijn echt duitsers xD


    HAHAHAHAHA x'D

    Volgens mijn broertje heb ik gezecht dat bill een wijf was, maar dat is echt niet zo, ik was eigenlijk meteen al verkocht.