• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    I'm sorry not sorry XD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 19:40 ]

    Leora schreef:
    (...)

    Jij had toch al gereserveerd deze valentijn voor fifty shades toch?

    +1

    Vandaag gaan lopen en morgen spierpijn hebben, of niet gaan lopen en 2016 met een slecht gevoel eindigen? Hmm, dilemma. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leora schreef:
    (...)

    Jij had toch al gereserveerd deze valentijn voor fifty shades toch?



    Nee, Naomi, we gaan mijn birthday vieren Fifty Shades gaat over *censuur* dus dat mag niet.


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    (...)


    Nee, Naomi, we gaan mijn birthday vieren Fifty Shades gaat over *censuur* dus dat mag niet.

    Extreme *censuur* zelfs. Dat is vies.

    Pagu schreef:
    (...)


    Nee, Naomi, we gaan mijn birthday vieren Fifty Shades gaat over *censuur* dus dat mag niet.


    Mmh dan gaan we wel samen naar de Magic Mike reünie. Films lijken toch op elkaar. Hoop drama maar 0.0% verhaallijn


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Extreme *censuur* zelfs. Dat is vies.
    .

    Het gaat over vier letters van het alfabet.

    @Naomi, dat is een goed idee.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 11:46 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ledecky schreef:
    Vandaag gaan lopen en morgen spierpijn hebben, of niet gaan lopen en 2016 met een slecht gevoel eindigen? Hmm, dilemma. :'D


    No pain no gain.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    No pain no gain.


    Da's waar. Maar ik heb ook nog eens mijn regels en meh. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    lol
    hier vliegt nou al vijf minuten een helicopter ergens recht boven mijn huis
    en ik probeer muziek te luisteren
    ga bitte weg


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben blij dat men mob trg is... But it feels like something is different :c tried to talk to her, but she doesnt want to say what happend to her in Groningen :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zie het wel gebeuren dat abortus over een paar jaar weer verboden wordt, als het aan Schippers ligt. Ze wil 'begeleiding bij ongeweste zwangerschappen', dat betekent dat vrouwen de kinderen 'moeten' houden.

    Stop fooling yourself. No one likes en dat zal niet veranderen zolang je je mond niet leert te houden. Waarom zijn mijn twee meest aanwezige eigenschappen nou fucking negatief, egh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lichaam stop met geluiden maken. Dank bij voorbaat. Ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @Laasyanir: Ze is van de VVD en gezien het ernaar uitziet dat de PVV de verkiezingen gaat winnen, denk ik niet dat de VVD nog in de regering gaat zitten tegen dan. Of de PVV nu beter is durf ik niet te zeggen (eigenlijk durf ik het wel te zeggen - ze zijn slechter, naar mijn mening, maar hey, ik ben niet degene die moet gaan stemmen), maar de kans dat na alles wat wilders over Rutte gezegd heeft, de VVD met de PVV in één regering gaat, is vrij klein.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 11:59 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^alle politieken partijen zijn shit tbh. Wat er ook komt, het is toch prut de hele regering. Ik stem lekker op blanco weer, want moet er niet denken dat mijn stem naar de hoogste macht aka pvv gaat -.-


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya