• Ik ben bezig met een Game of Thrones verhaal en om mezelf uit te dagen leek het mij wel leuk als jullie een aantal rollen zouden invullen, die ik in mijn verhaal kan verwerken. Mijn eigen personages willen namelijk nog weleens drastisch veranderen naarmate het verhaal volgt :')

    Het idee van het verhaal is heel simpel. Daenerys Targaryen is koningin van Westeros. Maar, omdat zij geen kinderen kan krijgen, is het nu maar de vraag wie haar opvolgt. Er begint weer wat te borrelen in het land en een nieuwe oorlog ligt alweer op de loer. Want wie heeft er nu recht op de troon?
    Voor mijn rollen zoek ik dus kinderen van bestaande personages die nu in de boeken of serie voorkomen. Eigenlijk mag en kan alles, behalve een nieuwe Targaryen, natuurlijk. Starks en Lannisters zijn natuurlijk een must, maar het zou ook fijn zijn als er van de kleinere huizen wat nakomelingen zijn.

    Zouden jullie dit leuk vinden om te doen? (:
    Voordat ik allerlei informatie ga geven over specifieke rollen en blijkt dat niemand dit zou willen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Niemand? D: Toe ik moet oefenen D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan wel wat proberen, maar dan moet ik wel research doen haha, gezien ik GoT niet echt gezien heb (Maar research vind ik juist wel leuk, net als rollen maken, dus dat is verder geen probleem)


    obsessive rage

    Oh, als je Lannister rollen zoekt, wil ik wel wat proberen voor je. Wat voor informatie heb je allemaal nodig?
    House Lannister op de troon!!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zoek kinderen en kleinkinderen van bestaande personages. Daenerys is al heel oud en zo ook de andere personages dus. Zo heeft Jon Snow misschien wel kinderen, maar zijn die inmiddels volwassen en hebben zelf misschien al wel kinderen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil wel een rol invullen, maar dat lukt vandaag niet meer.
    Is R+L=J canon in je verhaal? Dan wil ik wel een dochter van Jon Snow invullen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    Ik wil wel een rol invullen, maar dat lukt vandaag niet meer.
    Is R+L=J canon in je verhaal? Dan wil ik wel een dochter van Jon Snow invullen.


    Ja, dat is canon. Ik zal zo even specifieke leeftijden neer pleuren, maar besef dat Daenerys inmiddels in de 70 is en Jon zal dat dus ongeveer ook zijn. Een dochter van 20 is dan misschien niet realistisch. Het mag allemaal wel (want ik wil mezelf uitdagen door met ''vaste'' personages te werken waar ik niets meer aan kan veranderen) maar dan is er vast een reden waarom hij op zijn 50e pas een kind heeft gekregen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Ja, dat is canon. Ik zal zo even specifieke leeftijden neer pleuren, maar besef dat Daenerys inmiddels in de 70 is en Jon zal dat dus ongeveer ook zijn. Een dochter van 20 is dan misschien niet realistisch. Het mag allemaal wel (want ik wil mezelf uitdagen door met ''vaste'' personages te werken waar ik niets meer aan kan veranderen) maar dan is er vast een reden waarom hij op zijn 50e pas een kind heeft gekregen.


    Ja of kleindochter, misschien dat ik dan twee maak. Een dochter en kleindochter ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    (...)

    Ja of kleindochter, misschien dat ik dan twee maak. Een dochter en kleindochter ^^


    Ja, dat mag ook natuurlijk!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Buiten dat Jon in feite een Targaryen is, verouderd Daenerys niet zo erg als de anderen.
    Want je kan in de serie zien hoe Bran groeit van een kind naar een tiener/volwassene.

    De boeken ken ik dan niet zo goed maar de serie net genoeg. Dus je zou vanaf Jon verder
    een zelf verzonnen familieboom maken. Wat zou voor Jon een strategisch huwelijk zijn? Zou ik me afvragen.
    Alleen een naam komt niet zo zeer gelijk op. ;p

    Wat denk je van een (klein)kind van de Stark kinderen?
    Of (klein)kinderen van de Lannisters? Tyrion kan best een paar bastaards hebben. ;p

    xxx

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 18:39 ]


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~