Ik heb net brownies gebakken, maar ik denk niet dat die oud en nieuw halen, haha. Onze oliebollen worden gewoon ergens gekocht, meestal, wat ik eigenlijk ook lekkerder vind stiekem. Zelfgebakken appelflappen, daarentegen, zijn misschien wel een heel goed idee.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Oh my god, zo lekker. Ik had al ruim van te voren twee oliebollen pakken gekocht bij de Appie, voordat ze uitverkocht waren.
Dus die ga ik van de week lekker bakken. ^^
She was another broken doll dreaming of a boy with glue. - Atticus
Ziet er goed uit! Wij maken dit jaar 8 pakken oliebollen (zijn zo'n 4 à 5 bakken/emmers vol) en zo'n 3 pakken appelbeignets. Is traditie bij ons en zo gezellig!
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
Wij maken altijd wafels met nieuwjaar!(: En dit jaar halen we lekkere oliebollen, eerst maakte oma ze altijd, maar dat is teveel werk geworden voor haar.
Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.
Ze zien er lekker uit. Ik eet alleen de oliebollen van de bakker (zonder krenten). Vindt alleen appelflappen en appelbeignets lekker. Alleen oliebollen die van de bakker komen zijn lekker. De rest is zo smerig.
In onze familie betekent een oliebol een boule de berlin, maar voor anderen betekent dat smoutebollen. Ik heb geen idee war het hier over gaat, maar ik eet het allemaal héél graag! c: