• Okee, kom ik weer met mijn piercing topics, maar ff to the point, ik ga zaterdag mijn Tongpiercing zetten, i know het was eerst een Snakebite maar het is veranderd in een tongpiercing, Like Bomm had gelijk iedereen wilt Snakebite en dat is niet leuk (weet niet of ze het nog weet, had je gezegt in 1 van mijn piercing topic x], anypeep, ik kwam ff vragen of een tongpiercing pijn doet, niet dat ik er bang voor ben want heb al een aantal piercings *kick erop*,
    dus voor de mensen die het weten, doet het pijn?

    xx


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Peepz, ik ben door. <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    normaal praten gaat niet lukken xD

    Kut, dat haat ik vet, dan kan ik niet praten met die lkkre skatervriend van me x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    @ xLovveexTHx
    Hmm, mijn pap vind het übercool dat ik daar een piecing ga zetten [onder navel], mijn mam daarintegen wilt het niet >< ach, ik overtuig haar wel (A)

    But, een navelpiercing en daarrond nog een piercing lijkt me niet zo mooi :X


    tjaa mijn ouders vinden Piercings ook cuuwl, daardoor had ik op me 11de al een neuspiercing enz


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Kut, dat haat ik vet, dan kan ik niet praten met die lkkre skatervriend van me x]


    ik prate egt als een mongool.. >< en ik moest die dag erna zwarte piet spele.. nee das leuk xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    ik prate egt als een mongool.. >< en ik moest die dag erna zwarte piet spele.. nee das leuk xD


    ahahah dat is Melig<33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    ahahah dat is Melig<33


    whaha ja dat wel
    alleen iedereen kon pepernoten vreten en ik weer niet door die verdomde dikke tong
    maarja 2 dagen na ut zette zat ik weer aan de aardappels groente en vlees :p


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Hipp heb alleen maar oorbellen:O

    @ xLovveexTHx
    Hmm, mijn pap vind het übercool dat ik daar een piecing ga zetten [onder navel], mijn mam daarintegen wilt het niet >< ach, ik overtuig haar wel (A)

    But, een navelpiercing en daarrond nog een piercing lijkt me niet zo mooi :X


    is wel mooi. ik had op youtube enzo gezien hoe ze deden en sommige hadden nog gewone navelpiercing en ik vond het wel mooi.

    spiderbite is echt gaaf ;o
    die moet je zoieso laten zetten een keer wanneer dat mag xd

    mijn beide oma's vonden het zonde dat ik een navelpiercing nam, dat kon je niet zien.
    dus ze willen beide dat ik een piercing in mn gezicht neem :')


    -