• Okee, kom ik weer met mijn piercing topics, maar ff to the point, ik ga zaterdag mijn Tongpiercing zetten, i know het was eerst een Snakebite maar het is veranderd in een tongpiercing, Like Bomm had gelijk iedereen wilt Snakebite en dat is niet leuk (weet niet of ze het nog weet, had je gezegt in 1 van mijn piercing topic x], anypeep, ik kwam ff vragen of een tongpiercing pijn doet, niet dat ik er bang voor ben want heb al een aantal piercings *kick erop*,
    dus voor de mensen die het weten, doet het pijn?

xx

Ice-cream Rockt more than you x3

(...)
    Ow sorry ö, aber het is niet mooi omdat iedereen dat heeft. Dan vind ik dat lelijk en onorigineel (nerd)

ja dat is waar, toen ik het zette had niet iedereen in mijn omgeving het, you know, maar nu heeft iedereen het idd en ja dan is het stom, maarja ik laat het erin zitten heb hem nu toch al zo lang

(...)
    I know dat dat hip is (puh)
    Aber, wat is een spiderbite [/domheid]
    btw: navelpiercing is lelijk ><

Jhaa navelpiercing kvind ook nie zo mooi ,
    http://i59.photobucket.com/albums/g288/piercedchickyd/Piercings%20Pictures/DoubleSideLipPiercing.jpg
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=84140die foto zijn alleen de 2onderste zwarte bolletjes,

Gilles (ll)

ik heb der een en doet dus totaal geen pijn...
    is minst gevoelige piercing(bij ut zette)

Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

(...)
    Jhaa navelpiercing kvind ook nie zo mooi ,
    http://i59.photobucket.com/albums/g288/piercedchickyd/Piercings%20Pictures/DoubleSideLipPiercing.jpg
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=84140die foto zijn alleen de 2onderste zwarte bolletjes,

Mooi ^^
    Moet je doen.

Shakin' their ass like they just don't care.

Mijn zus heeft er onlangs 1 gezet, en had niet zo héél véél pijn, maar haar tong was toch vet dik..
    Anw, ze raad het aan ^^

En ik, zet binnenkort een piercing ónder mijn navel en dus niet, zoals de onoriginele mensen, in mijn navel.

Ik heb nu een jaar een navel piercing. toen ik hem net liet zetten ging ik al smeken om eron ook te doen:S maar mag niet..ik mag geen piercings meer. pas als ik huis uit ben/

@ xLovveexTHx
    Hmm, mijn pap vind het übercool dat ik daar een piecing ga zetten [onder navel], mijn mam daarintegen wilt het niet >< ach, ik overtuig haar wel (A)

But, een navelpiercing en daarrond nog een piercing lijkt me niet zo mooi :X

ik krijg binnenkort 2 dermal anchors...
    ik laat ze verwerken in me tattoo op me arm(H) (mijn papa's idee xD

sterkte <3

hij wordt erg dik ja, maar het schijnt mee te vallen ;) Moet je anders aan daide vragen, die heeft er twee. zit ook op quizlet.

Okee cuuwl<33

sterkte <3

hij wordt erg dik ja, maar het schijnt mee te vallen ;) Moet je anders aan daide vragen, die heeft er twee. zit ook op quizlet.

ja dat je tong dik word weet ik, ik hoop dat ik wel normaal kan praten want volgende dag ga ik skate bij Olympia (amsterdam) *kent iemand dat?*

Dat is toch niet het minst gevoelige >< je tong is een spier en is dus niet licht gevoelig ofzo n_n niet dat je dood gaat van de pijn, maar het is niet alsof je eens perongeluk op je tong hebt gebeten..

(...)

ja dat je tong dik word weet ik, ik hoop dat ik wel normaal kan praten want volgende dag ga ik skate bij Olympia (amsterdam) *kent iemand dat?*

normaal praten gaat niet lukken xD

ik krijg binnenkort 2 dermal anchors...
    ik laat ze verwerken in me tattoo op me arm(H) (mijn papa's idee xD

Okee cuuwl<33

(...)

Neen, ken ik niet ö

(...)

Dat is toch niet het minst gevoelige >< je tong is een spier en is dus niet licht gevoelig ofzo n_n niet dat je dood gaat van de pijn, maar het is niet alsof je eens perongeluk op je tong hebt gebeten..

dat is wat ze tegen mij zeiden en ik voelde het ook totaal niet ;)