• Ja ik pik iemands idee in x'D

    want ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe Tom's kledinglijn zou heten als hij er 1 zou starten en wat je dan in de rekken zou kunnen vinden volgens jullie =]

    Ik ben inspiloos dus ik heb zelf geen idee x']

    Tommelientjes mode-en-hiphop-style.

    :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toms HipHop shizzle (krul)

    Zoals ik al eerder zijn bij bill,, Moet hij niet doen, Maar dit keer zeg ik niet anders worden de eenden binnen notime met uitsterfen bedrijgt. maar omdat ik nog niet wil verzuipen, en niet om de minut op me bek wil gaan [A]


    Dunno ><

    Rubber Clothing... for every situation xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Zoals ik al eerder zijn bij bill,, Moet hij niet doen, Maar dit keer zeg ik niet anders worden de eenden binnen notime met uitsterfen bedrijgt. maar omdat ik nog niet wil verzuipen, en niet om de minut op me bek wil gaan [A]
    haha oke ='D

    Zoals ik al eerder zijn bij bill,, Moet hij niet doen, Maar dit keer zeg ik niet anders worden de eenden binnen notime met uitsterfen bedrijgt. maar omdat ik nog niet wil verzuipen, en niet om de minut op me bek wil gaan [A]


    Whahaha xD
    Jij bent echt zo grappig soms :] *ligt plat*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Whahaha xD
    Jij bent echt zo grappig soms :] *ligt plat*

    Weet ik tog! :D
    Nee maar dat vind ik egt!
    me broer draagt ook zulke broeken. en ik vraag me elke keer af. hoe hij daar in kan lopen!
    en hij helemaal, wna thij is Zo Fertieft Dun!!!
    en toen gng ik broek van hem aandoen, en toen wouw ik de trap op lopen, en Tadha, ik moxcht de gront begroeten >.<


    Dunno ><

    (...)
    Weet ik tog! :D
    Nee maar dat vind ik egt!
    me broer draagt ook zulke broeken. en ik vraag me elke keer af. hoe hij daar in kan lopen!
    en hij helemaal, wna thij is Zo Fertieft Dun!!!
    en toen gng ik broek van hem aandoen, en toen wouw ik de trap op lopen, en Tadha, ik moxcht de gront begroeten >.<


    Slim! :') Ik heb heel soms een broek van mijn papa aan. Ik kan daar wel redelijk normaal in lopen o=o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De Tommenique-boetique.
    of hoe je dat ook schrijft.

    <3

    Tom-Look-Like-A-Wigger ofsoo?
    [Tom-Look-Like-A-WannaB-Neger betekend dat^^]

    Zoals ik al eerder zijn bij bill,, Moet hij niet doen, Maar dit keer zeg ik niet anders worden de eenden binnen notime met uitsterfen bedrijgt. maar omdat ik nog niet wil verzuipen, en niet om de minut op me bek wil gaan [A]

    ik verzuip heel soms in mijn broeken, cus die zijn gwn te groot but ik koop ze dan ook te groot

    De Verzuip-in-je-kleren-lijn van Tom Kaulitz.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    ik verzuip heel soms in mijn broeken, cus die zijn gwn te groot but ik koop ze dan ook te groot

    Ike laatst ook, terwel het gewon Skinny was.
    Dus laat staan, als ik zoon broek draag..xD


    Dunno ><

    De Verzuip-in-je-kleren-lijn van Tom Kaulitz.

    OMg, geniaal!!
    *Ligt Plat*
    ..xD


    Dunno ><

    (...)
    OMg, geniaal!!
    *Ligt Plat*
    ..xD


    Ik ben geniaal, vergeten? :ó


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'