Ja ik pik iemands idee in x'D
want ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe Tom's kledinglijn zou heten als hij er 1 zou starten en wat je dan in de rekken zou kunnen vinden volgens jullie =]
Ik ben inspiloos dus ik heb zelf geen idee x']
-
18 nov 2008 - 21:1218 nov 2008 - 21:13
Tommelientjes mode-en-hiphop-style.
:]'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
18 nov 2008 - 21:1418 nov 2008 - 21:15Zoals ik al eerder zijn bij bill,, Moet hij niet doen, Maar dit keer zeg ik niet anders worden de eenden binnen notime met uitsterfen bedrijgt. maar omdat ik nog niet wil verzuipen, en niet om de minut op me bek wil gaan [A]
Dunno ><
18 nov 2008 - 21:17Rubber Clothing... for every situation
I want my bloody cheese now!^^
18 nov 2008 - 21:18Zoals ik al eerder zijn bij bill,, Moet hij niet doen, Maar dit keer zeg ik niet anders worden de eenden binnen notime met uitsterfen bedrijgt. maar omdat ik nog niet wil verzuipen, en niet om de minut op me bek wil gaan [A]
haha oke ='D18 nov 2008 - 21:18Zoals ik al eerder zijn bij bill,, Moet hij niet doen, Maar dit keer zeg ik niet anders worden de eenden binnen notime met uitsterfen bedrijgt. maar omdat ik nog niet wil verzuipen, en niet om de minut op me bek wil gaan [A]
Whahaha
Jij bent echt zo grappig soms :] *ligt plat*'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
18 nov 2008 - 21:20(...)
Whahaha
Jij bent echt zo grappig soms :] *ligt plat*
Weet ik tog!
Nee maar dat vind ik egt!
me broer draagt ook zulke broeken. en ik vraag me elke keer af. hoe hij daar in kan lopen!
en hij helemaal, wna thij is Zo Fertieft Dun!!!
en toen gng ik broek van hem aandoen, en toen wouw ik de trap op lopen, en Tadha, ik moxcht de gront begroeten >.<Dunno ><
18 nov 2008 - 21:23(...)
Weet ik tog!
Nee maar dat vind ik egt!
me broer draagt ook zulke broeken. en ik vraag me elke keer af. hoe hij daar in kan lopen!
en hij helemaal, wna thij is Zo Fertieft Dun!!!
en toen gng ik broek van hem aandoen, en toen wouw ik de trap op lopen, en Tadha, ik moxcht de gront begroeten >.<
Slim! :') Ik heb heel soms een broek van mijn papa aan. Ik kan daar wel redelijk normaal in lopen o=o'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
18 nov 2008 - 21:2718 nov 2008 - 21:28Tom-Look-Like-A-Wigger ofsoo?
[Tom-Look-Like-A-WannaB-Neger betekend dat^^]18 nov 2008 - 21:28Zoals ik al eerder zijn bij bill,, Moet hij niet doen, Maar dit keer zeg ik niet anders worden de eenden binnen notime met uitsterfen bedrijgt. maar omdat ik nog niet wil verzuipen, en niet om de minut op me bek wil gaan [A]
ik verzuip heel soms in mijn broeken, cus die zijn gwn te groot but ik koop ze dan ook te groot18 nov 2008 - 21:30De Verzuip-in-je-kleren-lijn van Tom Kaulitz.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
18 nov 2008 - 21:30(...)
ik verzuip heel soms in mijn broeken, cus die zijn gwn te groot but ik koop ze dan ook te groot
Ike laatst ook, terwel het gewon Skinny was.
Dus laat staan, als ik zoon broek draag..Dunno ><
18 nov 2008 - 21:3118 nov 2008 - 21:35