Hey Q'ers,
Ik kan me voorstellen dat jullie niet echt zitten te wachten op liefdesproblemen tijdens de Kerst, maar ik wilde toch graag dit topic schrijven omdat ik ergens mee zit.
Mijn vriend en ik zijn 3 en half jaar bij elkaar en van die tijd wonen we een jaar samen. De laatste tijd gaat het niet zo goed tussen ons.
Zoals sommigen van jullie wel weten worstel ik het laatste halfjaar met een psychische stoornis. Ik ben vooral veel thuis en voel me hier ook prettig. Echter voel ik me de laatste tijd vaak eenzaam.
Mijn vriend werkt de hele week van 's morgens vroeg tot in de avond. We zien elkaar wel elke dag, maar we ondernemen nooit iets samen. Ik probeer aan te geven dat dit voor mij belangrijk is, maar mijn vriend stelt andere prioriteiten. Elk weekend gaat hij op stap en dat vind ik prima. Ik vertrouw hem en vind het belangrijk dat hij dingen doet die hem blij maken. Ik vind het alleen wel lastig dat hij elk weekend een of twee avonden weg is en pas 's morgens rond 7uur thuis komt. Vervolgens slaapt hij de halve dag en de andere helft van de dag heeft hij geen energie om iets met mij te doen.
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat hij onze relatie vanzelfsprekend ziet en er niet langer in wil investeren, terwijl ik juist het gevoel heb dat ik extra aandacht nodig heb nu. Wanneer ik hierover probeer te praten, raakt hij geïrriteerd en eindigt het in een ruzie.
Oké, een heel gedoe, maar ik ben benieuwd of jullie advies voor me hebben?
I was an angel living in the garden of evil