• Dit topic is onderdeel van mijn Secret Santa


    *Beeps* Het lijkt er op dat je me verslagen hebt! /ERROR_Monitor//
    Al mijn werk voor niks!

    subject status
    Story[Unlocked]
    Poems [Unlocked]
    List [Unlocked]
    Topic [Unlocked]
    Quiz [Unlocked]




    Lieve Romi,
    Ik wens je hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2017.
    Geniet van je vrienden en familie en de wereld om je heen.
    Val en sta weer op, en leer van de fouten die je als mens maakt.
    Groei en bloei en maak 2017 fantastisch!

    Ik had wegens familie omstandigheden wat weinig tijd, maar ik hoop toch dat je mijn zoekspelletje een beetje leuk vond.
    - Nicole/Heir


    Lieve Dazai

    Ik ken je niet echt en wij praten eigenlijk nooit, maar ik zie je wel eens voorbij komen op het forum. Ik heb al gezien dat je mooie lay-outs hebt, originele ideeën hebt en goed kan schrijven. Daarnaast denk ik ook dat je erg aardig bent en wens ik je fijne feestdagen toe!

    Groetjes
    - Sylvie/Goldberg


    Hoi Romi!

    Mij werd gevraagd om een berichtje voor jou te schrijven. Nu hebben we volgens mij niet zo heel veel met elkaar gesproken, al zie ik je natuurlijk vaak genoeg op het forum voorbijkomen. Ik vind je een hele gezellige user die geweldige wedstrijden kan bedenken. Je maakt Quizlet daardoor net weer een stukje leuker. (:

    Daarnaast ben je ook een hele goede schrijfser. Ik heb Verblind door liefde op de voet gevolgd en ik vond het een heel origineel verhaal. Je zou echt eens moeten kijken of je er meer mee kunt doen dan het alleen op Quizlet te houden. (:

    Jij staat nog steeds op mijn te-meeten-lijstje, dus ik hoop dat het daar ooit nog van gaat komen. Ik weet zeker dat je in real life hartstikke leuk bent!

    Ik wens je in elk geval het allerbeste voor 2017 toe en ik hoop nog veel van je te vernemen!

    Liefs,
    -Natas/Navigator



    Lieve Romi, een hele fijne kerst en een voorspoedig 2017 gewenst!
    Veel creatief plezier dit nieuwe jaar
    - Sharay/MAGICALBEASTS


    Lieve Dazai,
    Ik wens je een heel fijne feestperiode toe. Geniet van deze mooie tijd.
    Dat 2017 je voorspoed, gezondheid en geluk mag brengen.
    Liefs
    -Jasmien/KLAINEISBACK


    Merry Merry Christmas to you!!
    Mogen er een boel lichtjes in je huisje schijnen
    en de kerstman een boel cadeautjes onder je boom leggen!
    -Leah/Laleah







    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 0:28 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Aw, dit is zo lief. Hier word ik echt blij van c: Ik had de dag niet beter kunnen afsluiten voordat ik in mijn bedje kruip (:
    (En natuurlijk zet je dit bij off-topic zodat het 10x moeilijker te vinden is omdat het niet bij de actieve topics staat haha)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Aw, dit is zo lief. Hier word ik echt blij van c: Ik had de dag niet beter kunnen afsluiten voordat ik in mijn bedje kruip (:
    (En natuurlijk zet je dit bij off-topic zodat het 10x moeilijker te vinden is omdat het niet bij de actieve topics staat haha)



    Ja daar heb ik over nagedacht :p haha


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”