• Zorg dat je goed klaar zit, want dit gaat vrij intiem worden y'all.
    Dus ik stond gister in de douche na te denken en ik vroeg me eigenlijk een paar dingen af, maar sinds het een taboe onderwerp is, ging ik het uiteraard niet aan mijn vrienden vragen. Bij deze Q. :')

    *plassen in de douche, oké or nah?

    Men zegt dat plassen in de douch water bespaart en dat als je dat iedere morgen doet (blijkbaar als je je iedere morgen wast ofzoo) dat je dan zeer veel water bespaart uiteindelijk. Bovendien schijnt plas antibacterieel te zijn.
    Maar het is natuurlijk een vies idee.


    *vrouwelijke masturbatie: normaal or nah?
    Het is normaal dat mannen vaker genieten van masturbatie, maar bij vrouwen is het een soort van taboe. Is dit goed, en moeten vrouwen eigenlijk niet masturberen, of is het vrij normaal en moet het meer sociaal geaccepteerd worden.


    *voeg zelf toe!
    Het lijkt mij interessant om dit soort taboe-discussies te voeren, zeker omdat men hier op Q goede discussies kan voeren op gezette tijden.


    Dus, laat je gaan en schaam je zeker niet een taboe-onderwerp toe te voegen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb al in de douche geplast als ik te lui ben om naar de wc te gaan. Je spoelt alles meteen weg, dus ik vind het niet vies. Ik heb wel gehoord dat je als man beter zittend kan plassen, maar ok weet niet of dat ook voor vrouwen geldt. Dus het zou kunnen dat het iets ongeonder is.

    Ik denk dat het wel geaccepteerd is dat iedereen het doet, maar dat we er gewoon niet echt over praten. Idk, ik vind het prima zo.


    Mhm?

    Ik weet niet of het nou goedkoper is om nou elke dag te douchen, zodat je daar kan plassen, of dat je gewoon naar de wc gaat. Maar ik denk dat we het allemaal als kind wel eens gedaan hebben.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik plas soms ook als ik douche hahaha, gewoon uit luiheid. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik geloof bijna niet dat er iemand op Quizlet zit die één van beiden nog nooit gedaan heeft :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb de douche nog nooit als toilet gebruikt, maar ik heb er geen probleem mee, denk ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jaah ik heb ook gehoord dat plassen in de douch goed voor je is, vanwege dat bacterie gedoe dingetje.
    Of en nu waterbesparend is? 🤔

    Qua dat andere, ja meiden doen er idd niet heel stoer over als ze het doen xD maar als mensen er bij mij naar vragen vertel ik ze haarfijn hoe ik het ervaar 😶 tja ze vragen er zelf naar, maar over t algemeen begin ik er niet zelf over nee hahahah


    ~My Mind Is Free~

    Ik plas bijna altijd in de douche. Zodra ik de warme straal voel dan moet ik gewoon hahaha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ga vaak gewoon even nog naar de wc voordat ik ga douchen. En huh, hoezo is vrouwelijke masturbatie taboe?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Livsnjutare schreef:
    Ik plas bijna altijd in de douche. Zodra ik de warme straal voel dan moet ik gewoon hahaha.

    Dit heb ik ook en voor het douchen moet ik nooit.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ga altijd voordat ik douch naar de wc, haha :') Dus plassen in de douche heb ik nog nooit gedaan, behalve als kind waarschijnlijk. Maar als andere mensen het willen doen, wie ben ik om ze tegen te houden? (; Hetzelfde over vrouwelijke masturbatie eigenlijk, wist trouwens niet dat er zo'n taboe rond hing, al wordt er wel nooit echt over gesproken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ik ga altijd voordat ik douch naar de wc, haha :') Dus plassen in de douche heb ik nog nooit gedaan, behalve als kind waarschijnlijk. Maar als andere mensen het willen doen, wie ben ik om ze tegen te houden? (; Hetzelfde over vrouwelijke masturbatie eigenlijk, wist trouwens niet dat er zo'n taboe rond hing, al wordt er wel nooit echt over gesproken.

    Dit dusss.
    Ik zit te bedenken wat nog meer ongemakkelijke debatten kunnen zijn maar mijn hoofd kan niet meer denken

    Wel, hoe zit dat dan met plassen in het zwembad?


    What's meant to be will find it's way