• Want ik heb zowel gisteren als vandaag maar liefst 6 uur accordeon gespeeld op de kerstmarkt in de kou! En aangezien ik niet weet wat ik moet doen als ik pauze hou, eet en drink ik mijn voedsel binnen no-time op en ga ik weer verder met accordeon spelen. Dus al met al heb ik hoogstens een kwartiertje pauze gehad. :') Oops.

    De muzikanten hadden afgezegd wegens ziekte, en er was per direct nood aan vervanging. Een kennis van me heeft het gehoord (ze regelde daar het parkeren maar had even pauze) en heeft mij direct aanbevolen. Wat ervoor zorgde dat ik werd ingehuurd.

    Het was echt onwijs gezellig en iedereen was reuze lief. De bezoekers konden mijn muziek wel waarderen en ook de kraamhouders vonden het geloof ik wel gezellig. c:

    Mijn weekend was dus wel weer lekker gevuld! c: Zometeen maar snel mijn bedje induiken en morgen heerlijk uitslapen. Oke, niet dat dat me lukken gaat met de honden die me 's morgens wakker blaffen. Maar ik ga het proberen. :Y)

    Hoe is jullie weekend geweest? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Super leuk Yolanda! Fijn dat je weer veel positief nieuws hebt de laatste tijd! We moeten echt weer eens wat vaker op what's app praten, want ik geloof dat ik veel mis.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Super leuk Yolanda! Fijn dat je weer veel positief nieuws hebt de laatste tijd! We moeten echt weer eens wat vaker op what's app praten, want ik geloof dat ik veel mis.


    Jaah klopt! :3

    En inderdaad! Hoewel het de laatste keer mijn schuld was dat het gesprek doodliep, sorry x) Ik ging toen juist net naar die kerstmarkt toe, en daarna ben ik vergeten te antwoorden. ;x Sorry D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scribe schreef:
    Super leuk Yolanda! Fijn dat je weer veel positief nieuws hebt de laatste tijd! We moeten echt weer eens wat vaker op what's app praten, want ik geloof dat ik veel mis.


    Don't walk. Run, you sheep, run.