• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:30 ]



    Als je reacties toch eens kudo's kon geven.

    Hier ben ik het helemaal mee eens.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tja, denk dat het moeilijk is om de tijd ervoor te vinden. En het lijkt me ook nog eens een rotklus hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Tja, denk dat het moeilijk is om de tijd ervoor te vinden. En het lijkt me ook nog eens een rotklus hahaha


    Dit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eledhel schreef:
    Tja, denk dat het moeilijk is om de tijd ervoor te vinden. En het lijkt me ook nog eens een rotklus hahaha

    Alles voor de eerste keer weer opnieuw opzoeken zal een lastige klus zijn, maar het daarna bijhouden niet. Zo vaak worden er geen suggesties gedaan.

    Rockabye schreef:
    (...)
    Alles voor de eerste keer weer opnieuw opzoeken zal een lastige klus zijn, maar het daarna bijhouden niet. Zo vaak worden er geen suggesties gedaan.

    Hmm ja maar omdat het zoveel tijd kost denk ik niet dat het heel nodig is. Die lijst is om een reden niet bijgehouden en als we er nu pas achterkomen zal het ook geen noodzaak zijn om hem bij te werken...

    Het boeit mij niet veel hoor, maar het lijkt mij een rotklus als ik degene zou zijn die de lijst moest updaten.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 15:17 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm ja maar omdat het zoveel tijd kost denk ik niet dat het heel nodig is. Die lijst is om een reden niet bijgehouden en als we er nu pas achterkomen zal het ook geen noodzaak zijn om hem bij te werken...

    Ik ben het niet met je eens dat het omdat het veel tijd kost meteen maar niet moet gebeuren. Goede dingen kosten tijd. Er zijn goede suggesties die gewoon toegevoegd zouden moeten worden aan Q.

    Daarom dat we, ofja ik, in 2015 een nieuw topic gestart zijn. De lijst met suggesties/bugs/... is enorm lang en totaal niet interessant om te lezen, maar die staat dus op het modforum gezien er ook suggesties voor achter de schermen op staan en die ook daar moeten blijven. ^^

    Hoe het nu werkt: alles wat niet gesloten is met een mededeling in de titel staat op de suggestielijst (achter de schermen). Als er iets nieuws is bijgekomen, iets is afgewezen, iets is gefixt,... dan wordt dat in dit topic gepost. De mods proberen dit up-to-date te houden. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury