• Ik heb deze week al twee topics omhoog geschopt die toch al wat onder het stof bedolven waren, maar het ging om een specifiek onderwerp. Nu bij het laatste topic vroeg ik mij af: hoe lang moet het onder het stof liggen voordat het niet meer oké is om omhoog te schoppen? En andersom: hoe lang moet het onder het stof liggen voordat er een nieuw topic gemaakt moet worden?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik denk dat alle topics oké zijn om omhoog te schoppen, zo lang je er iets nuttig over te vertellen hebt. Sowieso wordt het standaard na zes maanden inactiviteit gesloten, dus echt heel, heel lang is dat ook niet. (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Zolang je nuttige info kan toevoegen mag je het stof verwijderen.:p Zoals terecht hierboven opgemerkt: Na zes maanden sluit het topic. Dan mag je een nieuw topic openen, maar je mag ook aan een mod vragen om het topic te heropenen als je een nuttige toevoeging weet.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!