Metamorphoses schreef:
ik ken het programma niet maar sowieso zal het nu al te laat zijn (moest het niet helemaal juist zijn) want of je het er nu afhaalt of niet het is al geïnstalleerd op je laptop en je hebt er al voor betaald
als ik jou was zou ik niet te veel meer op het internet lezen maar naar een computerzaak gaan want die mensen weten wat ze zeggen en je kan het internet niet altijd betrouwen
dan kunnen ze meteen ook eens kijken naar de oorzaak van de pop-ups
en vaders toch :') die doen echt altijd dingen achter je rug om dat je denkt van wtff vraag het gewoon want nu is het fout
Het punt is dat ik het niet weet, of het schadelijk is of niet, omdat mensen op internet spreken over het reimage repair virus wat niets te maken zou hebben met het programma zelf, maar toch zijn er verscheidene filmpjes en guides om het programma zo snel mogelijk te verwijderen.
Dank je wel voor je reactie! Ik zal zeker zo snel mogelijk een computerzaak in de buurt contacteren. Hopelijk kunnen die wat duidelijkheid brengen, zoals je zegt.
Inderdaad. Ze kunnen je ook eventjes inlichten over wat ze van plan zijn te doen zodat je later niet met de kopzorgen zit
The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape