Twee weken geleden heb ik de dag na zwemmen vrij pijn gekregen aan mijn rug. Deze pijn (gepaard met stijfheid) is langzaam weggetrokken in de loop van de twee weken. Dus naturelement ben ik eergister weer gaan zwemmen. Gister had ik helemaal geen pijn meer, dus ik heb een kotgenoot van mij geholpen met zijn masterthesis. Hierbij moest ik zware gewichten met mijn been heffen, etc. Nog wel inspannend voor mijn rug, maar op zich voelde ik op het moment zelf niets.
En vanmorgen ben ik met hevige rugpijn opgestaan. Het was zelfs zo erg dat ik tijdens de pauze van het college naar huis ben gegaan om in mijn bed te liggen. Een ibuprofen van 400 mg verder gaat het wel een klein beetje. Laat ik het zo zeggen, het gaat beter, maar het doet alsnog pijn. Dus ik vermoed dat ik een ontsteking in mijn rugspier heb. Genezing? Rust houden. Ooooh goodie. Dus nu doet het super hard pijn en ik kan niets meer doen.
Jep, dat wilde ik even kwijt, want mijn moeder belt niet terug. Heeft er iemand tips ofzo?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt