het is 44 euro en het is geen ramp, het is oké, het komt goed, maar ik voel mij oprecht misselijk (ik heb al zo'n extreem schuldgevoel over iedere euro die ik uitgeef de laatste tijd dat het naar mijn idee niet meer gezond is) en heel erg stom en dan hoef ik niet te horen dat ik hiervan leer dat sommige dingen te mooi zijn om waar te zijn want ik WEET best dat dit mijn eigen schuld is omdat ik meer kleine lettertjes had moeten lezen oid (al dacht ik dat ik dat had gedaan, oké, ik dacht oprecht dat ik dat had gedaan) en ik weet ook dat je schijnt te denken dat ik alles veel te lichtzinnig opvat en geen initiatief neem oid maar ik vind het ENG oké ik vind het ENG de wereld is eng en het helpt niet als je dan een schop tegen het zere been geeft iedere keer met die opmerkingen (zelfs al doe je het niet opzettelijk) als ik net een keer iets heb geprobeerd
Ik wil op dit moment gewoon even slapen voor onbepaalde tijd. Er is niet serieus iets heel erg mis, maar alles gaat wel net even niet goed en ik ben moe en ik weet nu al dat ik me zo meteen ook weer suf ga voelen omdat ik hier nu zo dramatisch over doe, maar wat wil je nou, Inge, mijn God.
Dus ja. Doel: slapen en mezelf vergeven en morgen beter maken