• Hallo liebe Leute!
    Het leek mij leuk om bekende mensen wat meer in het daglicht te zetten hier op Q. En met bekende mensen heb ik het letterlijk over álle bekendheden die je maar kunt verzinnen. Schrijvers, acteurs, zangers, dansers - ga zo maar door. Het is vooral de bedoeling dat je hierdoor met z'n allen gezellig over je favoriete idolen kunt kletsen en misschien zelfs wel nieuwe bands/films/etc ontdekt!


    Uitleg

    Als je iemand wilt nomineren voor Celeb of the Week, stuur je mij een PB met als titel "CotW - naam van je persoon". Stuur een leuke tekst mee met wáárom je diegene hebt genomineerd en stuur vooral ook afbeeldingen of video's mee. Deze komen dan hoogstwaarschijnlijk ook in het topic te staan.
    Deze topics zijn specifiek gericht op één persoon, dus geen bands of complete groepen. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon één iemand uit die groep nomineren zodat bijvoorbeeld zijn/haar band hierdoor ook in het topic gepromoot kan worden.
    Ik verzamel elke zondag de berichten in mijn inbox en maak hier dan één topic van. Mocht je fan zijn van iemand die genomineerd is, zorg er dan voor dat je uiterlijk zaterdag nog een berichtje stuurt, anders komt het niet meer in het topic te staan!
    Ik zoek vrijwilligers die me willen helpen met het maken van de topics als ik hier niet aan toe kan komen. Let op! Ik zoek mensen die goed overweg kunnen met codes en mooie, verzorgde topics kunnen maken. Zodra ik merk dat ik een zondag geen tijd heb, zal ik één van de vrijwilligers vragen om deze taak van mij over te nemen. Je krijgt dan alle berichten/afbeeldingen/linkjes waarmee je een topic kunt gaan maken.
    Het belangrijkste is om gewoon gezellig te kunnen fangirlen en kletsen over je favoriete personen. De topics blijven gewoon open staan, dus wees ook vooral niet bang om hier te blijven praten ondanks dat er al weer een nieuwe is verschenen.


    Genomineerden
    Will Smith door Skribent - 15 Januari










    Celeb of the Week Archief
    Lee Pace door Krolock - 11 December
    Samuel Drake door Raja - 18 December
    Emma Watson door Hedone - 25 December
    Antonie Kamerling door Kamerling - 1 Januari
    Joost Klein door SelenaGomez1 - 8 Januari

    Vrijwilligers
    Allerton
    Pickett
    GinnyWeasely8

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 12:48 ]

    Laatste kans om nog iets in te zenden voor Emma Watson!

    Krolock schreef:


    Alsnog Dankjewel! <3


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Alsnog Dankjewel! <3

    Geen probleem! ^^

    Allerton > Plisetsky c:


    — Inner peace, it's hard to find. —