Goedendag, ik kom maar weer eens een eitje leggen hier, want er zit me weer een paar dingen lekker.
Ten eerste ben ik super pissed op een vriendin van mij. Waarom? Geen idee. Het is dat ik me vandaag opgevallen dat ik echt zo om kleine dingen super chagrijnig om haar werd, terwijl ik niet eens super hormonaal of zelf chagrijnig was ofzo. Maar dan doet ze zo'n dingen als mij "sushen" voor de les en dan babbelt zij de hele les erdoorheen terwijl ik het wel wil volgen. Maar ik zeg niets, want ik weet hoe vervelend dat is. En als ik haar één keer iets vraag, dan susht zij mij en is ze kwaad op mij als ze vergeten is wat ze wilde opschrijven. Uh excuseer, ik heb net ook de les kunnen volgen door jou, maar als ik kort een vraag stel, dan mag dat niet? Echt allemaal van dat soort dingen. Of tijdens de pauze zegt ze helemaal niets tegen mij, maar dan is ze met iemand anders bezig. Zovan, hooi, ik besta ook nog? En als ik haar daar dan op aanspreek -wat ik niet gedaan heb vandaag, want we hebben niet gesproken, rara-, dan weet ze wel een manier te vinden dat het niet aan haar ligt. Want dat doet ze altijd. Niets ligt ooit aan haar. Juist.
Dus, en dan mijn tweede ei. Ik heb dus kinda gevoelens voor een vriendin van mij. En het is niet zovan; ik ben hoteldebotel verliefd. Maar het is meer zovan, als zij mij op een date zou vragen, zou ik zeker toestemmen, terwijl ik dat bij anderen echt bijna niet heb ofzo. Klinkt dat raar? Vast wel. Maar die gevoelens heb ik eigenlijk al zo lang ik haar ken denk ik, of misschien iets korter, maar toch wel al vrij lang, en soms is het verminderd, en nu is het ineens weer terug. Zij laat in ieder geval niet merken dat zij de intentie heeft om meisjes te daten of dat ze interesse heeft in mij op die manier. Dus nu moet ik die gevoelens maar weer eens gaan negeren. Maar dus, dat moest er even uit.
Iemand die advies heeft, graag. En anders, ik moest mijn eieren even kwijt.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt