Goldstein schreef:
(...)
Voor een project van Sharon en mij. Dat is iets anders, maar iemand van dezelfde groep, de musical groep.
En ja dat dacht ik dus ook, dus vandaar dat ik mij kut voel erover, want blijkbaar ben ik toch ook daar niet bepaald gewild/welkom. Dag groep waarvan ik net dacht dat ik er een beetje thuis hoorde :')
Ik weet niet of het allemaal goed genoeg gaat zijn om een master binnen te komen. Het is op zich allemaal wel prima en mijn bachelor ga ik wel halen, maar ik krijg steeds meer het idee dat je cum laude je bachelor moet hebben gehaald om nog de master binnen te komen, dus ik ben gewoon bang dat dat niet lukt en dat ik ga falen en mijn ouders teleur stel en nergens aan de bak kom en een zwerver wordt, want ja zonder geld geen huis.
Aah okii.
Buh, dat sucks onwijs. :c Kun je het er niet op de een of andere manier over hebben met ze? Hoewel je zelf natuurlijk heus wel kunt merken of ze je goed mogen of toch niet. Bleh, niet leuk, niet euk. :c
Hmm, naja je hoeft toch niet per se cum laude te slagen om naar je master te kunnen? Kun je dit eventueel niet vragen zodat je wat meer zekerheid hebt en precies weet waar je voor gaan moet minimaal?
En je komt er echt wel, heus wel. Je bent super getalenteerd! <3 En anders ga je gezellig bij mij wonen en gaan wij de kennel van mn ouders runnen, want die zijn dan vast wel te oud oid. En Erik is toch de hele dag werken bij de meubelmaker en jouw vriend doet ook gewoon z'n ding maar. En dan wordt het hartstikke gezellig!
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.