Gibbs schreef:
(...)
Wat moet er dan allemaal wel niet gebeuren? Klinkt in ieder geval niet leuk dat het contact zo barslecht verloopt.
OTOFT: Deze sleutelhanger is zo leeuuukkk. Op zoek naar meer van dit soort cadeautjes.
Nou ik werd uitgenodigd voor een surprise party, maar ik weet niet waar ze woont en ze antwoorden niet op mijn vraag waar het dan is/waar dat meisje woont. Naast dat ik nog andere vragen stelde (namelijk of er al thee was geregeld voor de high tea, anders kon ik dat wel regelen, maar ja ik word genegeerd). En daarnaast zou iemand auditie komen doen, maar het is al vier keer verzet en nu reageert hij helemaal niet meer en die andere jongen zingt denk ik te hoog, dus ik weet niet wat ik nou moet doen, want ik heb nog geen perfecte zanger gevonden en weet ook niet helemaal waar ik die dan vandaan moet halen als ze niet reageren en opeens niet kunnen, etc. Normaal zou ik het dan gewoon zelf doen, want fuck it, maar het is niet enkel voor mijzelf, dus dat kan ik nu niet doen.
Ugh en mijn tentamen ging ook fucking slecht. Ik heb een vijf komma zoveel (net aan voldoend), ik heb niet eens verder gekeken en het is op zich geen ramp, maar alles zit gewoon tegen en niks lijkt te lukken op het moment of zo. Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in zo, maar ik wil ook niemand teleurstellen en ugh. En dan krijg ik weer van die kut paniekaanvallen en alles en ik weet het gewoon even niet meer. En ik moet ook opeens morgen weer mee naar de bedrijfsarts van mijn vader om dingen te regelen omdat niemand anders dat kan. En dan heb ik ook nog eens de meest messed up relatie ooit, voor zover je het zo al kan noemen, omdat nooit, maar dan ook nóóit iets normaal een goed kan gaan. Ik zit weer in die meest belachelijke situaties ooit ipv normale situaties en ik heb er geen ruimte voor. Ik kan er niet nóg meer bij hebben.
Merlin ik weet het echt niet meer. Ik zit hier ook echt bijna te janken midden in de college zaal.
Happy Birthday my Potter!