• Nu dat ik nieuw ben en er op mijn profiel geen enkel serie sta wil ik er eentje maken. Maar jullie horen me aan komen, ik heb helemaal geen inspiratie. Hulp bij het schrijven zelf heb ik niet nodig, ik moet voor nederlands toch regelmatig schrijven zodus ^^. Maar ik heb voor ik kan beginnen wel een leuk,goed en een originele verhalen lijn nodig dat ik nu dus niet heb. Dus is er iemand die me kan helpen hierzo ? ^^. Ik heb nu wel sugesties omdat ik moeilijk wil doen ^^. Het moet over tom kaulitz gaan ^^,ik heb het liefst zonder dat er mishandeling of wat dan ook in voorkomt. En het moet zo origineel mogelijk zijn omdat ik niemand wil na doen.Dus als er iemand is die een leuk ideejte weet. Jullie mogen het mij altijd zeggen ofso ^^


    Ik heb ondertussen een soort van klein ideetje zelf gevonden denk ik ^^ maar ik ben een moeilijke in wanneer ik een quiz goed vind dus ideetjes mogen blijven komen ^^


    Haters makes me famous//

    ik vidn die vn die teelbalkanker eigenlyk best wel stoer xp moet je gebruiken prodigy wedde da het een succes wordt ? xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Ga je dit idee nu doen of niet ben ongeduldig =3

    Nheej sorry ^^ ik ga nog wachten op anedere ideejtes anders ga ik zelf mijn brein late werken ^^


    Haters makes me famous//

    Okay wou het gewoon weten hoaa =3.


    I found myself in Wonderland.

    en mijn idee [á]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik vidn die vn die teelbalkanker eigenlyk best wel stoer xp moet je gebruiken prodigy wedde da het een succes wordt ? xD

    Ja, zeker weten. :Y)
    Alleen ben ik niet zo'n Tom schrijfster (:

    (...)
    Ja, zeker weten. :Y)
    Alleen ben ik niet zo'n Tom schrijfster (:


    ik wel xp maar tja ik heb nooit sin om te sgrijve xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ik wel xp maar tja ik heb nooit sin om te sgrijve xP

    Ik de laatste tijd ook niet meer (:

    *denkt heel diep na*
    Tom komt op een nieuwe school. Op zijn oude school worden mensen van verschillende subculturen gerespecteerd maar dat geldt niet voor deze nieuwe school, die vrij nieuw is en waar voornamelijk mensen komen van bekende families. Om niet op te vallen tussen het nieuwe volk besluit hij het feit dat hij in de band Tokio Hotel zit geheim te houden. Op een ongelukkige dag krijgt hij een ongeluk en belandt in het ziekenhuis. Plotseling komt er een meisje van school hem opzoeken en vertelt dat zij van de band weet. Hij vraagt of ze het geheim wil houden en dat belooft ze. Hij wil tenslotte zijn met moeite verkregen vrienden niet verliezen. Maar het meisje houdt het niet voor niks geheim.. ze chanteert hem en dwingt hem dingen te doen (wees creatief zou ik zeggen) die hij niet wil. Uiteindelijk - wanneer hij de wanhoop nabij is - besluit hij een tante op te zoeken waarover zijn moeder het altijd had. Ze scheen heel begripvol en aardig te zijn. Door de chantage was zijn behoefte om te praten nog nooit zo groot geweest. Die tante bleek meer begrip voor hem te hebben dan hij ooit had gedacht. Ook is ze een van de weinige goths van de eerste generatie. Door haar leert hij mensen beter te analyseren en te oordelen. Ook zorgt zij ervoor dat hij een keuze maakt: hij wurmt zich los uit de benarde positie waarin hij verkeert en zegt tegen het meisje: Kiss My Ass. Zo wordt bekend dat hij het lid is van TH dat tot een hele woedestroom leidt. Zijn vrienden zijn geschokt en vooral verontwaardigd: Waarom heb je dit niet gezegd? Na een heleboel verzonnen roddels door het chanterende meisje wordt Tom de outcast van de school. De enige die hem schijnt te begrijpen is zijn tante. Hij besluit haar eens op te zoeken en blijft een weekje logeren. Hij krijgt een rondleiding door haar kunstmuseum en leert zo een hele andere kant van het leven kennen. Hij verdiept zich in verschillende soorten kunst en architectuur en krijgt een hele andere kijk op zijn leven. Een kijk die ver boven het voorstellingsvermogen van zijn leeftijdsgenoten gaat. Wanneer hij terugkeert naar zijn school krijgt hij meteen al een woedende menigte achter zich: hij wordt ervan beschuldigd iemand drugs te hebben gegeven. Wanneer hij verwikkeld raakt in een gevecht en het einde nabij lijkt staat daar plotseling zijn tante. Ze is de enige die hem nog kan redden. Ze roept de jongens die hem in elkaar slaan tot een halt en geeft een hele preek over respect. Iemand schijnt haar te hebben gewaarschuwd, maar wie? Uiteindelijk komt het chanterende meisje naar voren en zegt dat zij degene is die gebeld heeft. Dat zij degene is die de roddels heeft verzonnen, zij degene is die hem al die tijd zwart heeft gemaakt. Puur om het feit om zich stoer te voelen, zichzelf de hemel in te kunnen prijzen.
    Einde :']


    No growth of the heart is ever a waste

    SAMANTHA WAT EEN VERHAAL! pff xP te lui om te else srry


    We can only learn to love by loving.

    Sodeju, das een behoorlijk lang bericht geworden..


    No growth of the heart is ever a waste

    SAMANTHA WAT EEN VERHAAL! pff xP te lui om te else srry

    Hehe ja en dat heb ik nu pas door. Ik zag het hele verhaal als een film aan me voorbijschieten en ik had de juiste muziek op dus dat krijg je dan :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is een dubbel account van JoyceVip, kennelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja slotje