• Nu dat ik nieuw ben en er op mijn profiel geen enkel serie sta wil ik er eentje maken. Maar jullie horen me aan komen, ik heb helemaal geen inspiratie. Hulp bij het schrijven zelf heb ik niet nodig, ik moet voor nederlands toch regelmatig schrijven zodus ^^. Maar ik heb voor ik kan beginnen wel een leuk,goed en een originele verhalen lijn nodig dat ik nu dus niet heb. Dus is er iemand die me kan helpen hierzo ? ^^. Ik heb nu wel sugesties omdat ik moeilijk wil doen ^^. Het moet over tom kaulitz gaan ^^,ik heb het liefst zonder dat er mishandeling of wat dan ook in voorkomt. En het moet zo origineel mogelijk zijn omdat ik niemand wil na doen.Dus als er iemand is die een leuk ideejte weet. Jullie mogen het mij altijd zeggen ofso ^^


    Ik heb ondertussen een soort van klein ideetje zelf gevonden denk ik ^^ maar ik ben een moeilijke in wanneer ik een quiz goed vind dus ideetjes mogen blijven komen ^^


    Haters makes me famous//

    Tom Kaulitz heeft teelbalkanker enzo en moet een teelbal laten verwijderen? ^^

    Tom Kaulitz heeft teelbalkanker enzo en moet een teelbal laten verwijderen? ^^

    Uhmm..ik pas ^^


    Haters makes me famous//

    ik zal eens voor je dnekne.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PB of hier neerzetten?

    Alleen op de wereld..

    Als Say (kies gerust een andere naam, deze is even voor het gemak ;]) haar ogen opent ligt ze in een verlaten kamer. De verf is voor het grootste deel van de muur af gebladderd en de meubels zijn kapot. Ze bevindt zich in een oud flatgebouw.. Maar iedereen is weg, niemand is er, ze is alleen op de wereld.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    PB of hier neerzetten?

    Is u keuze ^^


    Haters makes me famous//

    Tom Kaulitz heeft teelbalkanker enzo en moet een teelbal laten verwijderen? ^^


    *ligt plat*


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Uhmm..ik pas ^^

    Neehjoh! Like, dit is gewoon het beste idee ever. :')

    Btw, als je de mijne niet doet, laat het dan even weten, want dan maak ik hem zelf! ;]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Een meisje werkt in een bepaald pretpark en ze werkt er al zo'n 2 jaar*. Dan plotseling heel erg onverwachts hoort ze dat er bekende groep komt naar dat pretpark. Iedereen is heel erg hyperactief behalve het meisje en de bf*. Maar wat gebeurd er als zij de groep moet ontvangen, moet rondleiden en dan nog eens vast ziet te geraken in een actractie?!

    [Bij deze dingen * mag je het veranderen]


    I found myself in Wonderland.

    over Tom die een x een meisje tegen komt die geen sex met hem wil. Daardoor raakt Tom heel erg geintreseerd in het meisje en gaat naar haar opzoek. Hij word dus een soort van stalker van haar xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Btw, als je de mijne niet doet, laat het dan even weten, want dan maak ik hem zelf! ;]

    Tis wel mooi ^^ ma ik ben moeilijk in wanneer ik iets goe vin ^^ want ik vin wa da gij schreef echt wel mooi, maar het is iets waar ik ni iets uit kan uit make ^^


    Haters makes me famous//

    (...)
    Neehjoh! Like, dit is gewoon het beste idee ever. :')

    Da is gewoon het meest onozelste idee ever ^^[/op een goeie manier bedoeld he ^^]


    Haters makes me famous//

    (...)
    Da is gewoon het meest onozelste idee ever ^^[/op een goeie manier bedoeld he ^^]

    Dôh, natuurlijk is het onozel. Het is mijn idee. (':

    Een meisje werkt in een bepaald pretpark en ze werkt er al zo'n 2 jaar*. Dan plotseling heel erg onverwachts hoort ze dat er bekende groep komt naar dat pretpark. Iedereen is heel erg hyperactief behalve het meisje en de bf*. Maar wat gebeurd er als zij de groep moet ontvangen, moet rondleiden en dan nog eens vast ziet te geraken in een actractie?!

    [Bij deze dingen * mag je het veranderen]


    Ga je dit idee nu doen of niet ben ongeduldig =3


    I found myself in Wonderland.