• ik weet niet of het in het juiste topic staat. Maar ik heb zo een topic gevonden over mensen die hier geband zijn ^^. en ik vraag me af, waren ze zo erg? Ik bedoel ik houw liever dan hun typetjes dan van die brave om eerlijk te zijn. ^^ maar mijn vraag is dus eigenlijk gewoon of ze echt zo erg waren waardoor ze zijn geband ? [/eerlijk zijn ^^]


    Haters makes me famous//

    (...)
    Oohjawel, die kunnen ook een ban krijgen, hoor. ^^
    Onlangs nog gebeurt. (:

    Dus eigenlijk moet ik hier mijn groot mondje gaan verstoppen op deze site ? ^^


    Haters makes me famous//

    Maar er gebeurt hier dus vanalles, ik heb het een beetje afgeleerd, maar mag niet gan schelden,.. waar ik nu wel even zin in heb.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dus eigenlijk moet ik hier mijn groot mondje gaan verstoppen op deze site ? ^^

    Ach nee waarom zal je,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar er gebeurt hier dus vanalles, ik heb het een beetje afgeleerd, maar mag niet gan schelden,.. waar ik nu wel even zin in heb.

    Wete wa je doe als je wilt schelde ^^ ga naar boven of naar buiten of pak gewoon iets en begin er tegen te roepen enzo ^^ bij mij lukt da toch altijd x)


    Haters makes me famous//

    (...)
    Dus eigenlijk moet ik hier mijn groot mondje gaan verstoppen op deze site ? ^^

    Dat moet niet, zolang je maar weet wanneer je moet stoppen. ^^

    (...)
    Dat moet niet, zolang je maar weet wanneer je moet stoppen. ^^

    Wat mij dus niet lukt.

    Voel me so lonely.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ghoh nice ^^ ben dus zowat in een halve gevangenis terecht gekomen? ^^

    Nee hoor, zo is het helemaal niet x']
    Zie het gewoon als de standaard normen en waarden die je in het dagelijks leven tegenkomt en hou je eraan. Over het algemeen is het forum een heel gezellige plek dus bij dezen welkom als nieuw lid! Ik ben Sam aka MetalMafkees een rasechte forumfreak ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Nee hoor, zo is het helemaal niet x']
    Zie het gewoon als de standaard normen en waarden die je in het dagelijks leven tegenkomt en hou je eraan. Over het algemeen is het forum een heel gezellige plek dus bij dezen welkom als nieuw lid! Ik ben Sam aka MetalMafkees een rasechte forumfreak ^^

    Tis hoe je het ziet, ik vind het hier niet echt heel erg leuk meer, het is net of ze me in de gaten houden.[/doen ze ook.. ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Wat mij dus niet lukt.

    Voel me so lonely.

    Ohgossie, vriendloos? Ahno, just kidding. (:

    (...)
    Tis hoe je het ziet, ik vind het hier niet echt heel erg leuk meer, het is net of ze me in de gaten houden.[/doen ze ook.. ]

    Inderdaad, ieder een standpunt voor zich. Ikzelf heb nooit problemen gehad met de mods maar dat kwam omdat ik simpelweg niet schold en/of mensen lastigviel. Ik vind het ook niet nodig. Als je je nijdig voelt hoef je daarmee geen andere mensen lastig te vallen. Niet dat ik hiermee speciaal op jou doel maar gewoon in het algemeen :]
    Individuele verantwoordelijkheid; mensen weten wat ze wel en niet kunnen (daar is een algemeen reglement voor) en overtreden ze de regels dan draaien ze zelf voor de consequenties op. Ik heb wel eens op andere fora gezeten en daar worden mensen enorm afgezeken en daar grepen nauwelijks mods in; ze waren enkel decoratiemateriaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ohgossie, vriendloos? Ahno, just kidding. (:

    Al mijn friends zijn geband...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Al mijn friends zijn geband...

    Dan maak je nieuwe vrienden, vriendloos zijn is kut. (:

    (...)
    Al mijn friends zijn geband...

    Ik wil wel je vriendje zijn^^x'D


    Music is the new sex

    (...)
    Dan maak je nieuwe vrienden, vriendloos zijn is kut. (:

    Dat heeft toch geen zin , over een paar uur ben ik toch geband, ik kan me straks simpel weg niet meer inhouden...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    sorry howa maar ik bn een beetje dom :') wa houd dat bannen precies in?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.