• ik weet niet of het in het juiste topic staat. Maar ik heb zo een topic gevonden over mensen die hier geband zijn ^^. en ik vraag me af, waren ze zo erg? Ik bedoel ik houw liever dan hun typetjes dan van die brave om eerlijk te zijn. ^^ maar mijn vraag is dus eigenlijk gewoon of ze echt zo erg waren waardoor ze zijn geband ? [/eerlijk zijn ^^]


    Haters makes me famous//

    Hier op Q mag je je mening uiten, bijv. in topics maar sommige mensen doen dat respectloos of bedreigen mensen via PB etc. Nu is het zo dat mods PB's kunnen lezen want anders kan dat uiteindelijk escaleren en voelen mensen zich serieus niet veilig meer. En zo zijn er nog talrijke dingen waardoor je een ban kan oplopen, je kan het zo gek niet bedenken.
    Maar wij weten niet wat ze exact hebben gedaan om zo'n straf te krijgen want de betreffende users praten daar via PB met de mods over. 'Ik ben geband en ik vind het oneerlijk' topics zijn dan ook verboden. :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hangt ervan af over wie je het hebt natuurlijk. ^^

    SIDNEY IS OOK GEBANT :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Hangt ervan af over wie je het hebt natuurlijk. ^^

    Over de mensen in het geheel die zijn geband ^^


    Haters makes me famous//

    Nee ze zijn niet zo erg, dat vind ik tenminste niet,.. Ik vind dat ik eerder een band had moeten gekregen dan de meeste van hun,[/ik hoef er geen hoor!] Maar ik heb me de laatste tijf weer normaal gedragen...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze hebben iemand bedreigt, daarom,.. Maar dat meisje heeft ons bij een mod verlult over dingen tegen mods waardoor een van onze vriendinnen als was geband daar waren we boos om, en sommie van ons hebben gedreigd dat is uitgelekt en bij een mod gekomen,zo zijn ze geband door dat dreigen..

    Ook hebben ik en Siham een keertje op eenmod account gezeten waardoor die mod is geband,[/die vriendin.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze hebben iemand bedreigt, daarom,.. Maar dat meisje heeft ons bij een mod verlult over dingen tegen mods waardoor een van onze vriendinnen als was geband daar waren we boos om, en sommie van ons hebben gedreigd dat is uitgelekt en bij een mod gekomen,zo zijn ze geband door dat dreigen..

    Ook hebben ik en Siham een keertje op eenmod account gezeten waardoor die mod is geband,[/die vriendin.]

    Menens ? gaat dat er hier zo aan toe ? Oo en ik bedoel het dan niet op de users. Maar ik vind het stom dat ze daarom die vriendin van jullie bannen om eerlijk te zijn :)


    Haters makes me famous//

    (...)
    Over de mensen in het geheel die zijn geband ^^

    Sommigen hebben nogal een weluitgesproken mening. Niets mis mee natuurlijk, maar soms draait het uit op big fight. En als je dan even goed gaat doorschelden, heb je dus vet hard een waarschuwing aan je been hangen. (:
    Na een paar waarschuwingen krijg je een ban, ofzo. ^^

    (...)
    Menens ? gaat dat er hier zo aan toe ? Oo

    Ja,.[/lekker droog]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Sommigen hebben nogal een weluitgesproken mening. Niets mis mee natuurlijk, maar soms draait het uit op big fight. En als je dan even goed gaat doorschelden, heb je dus vet hard een waarschuwing aan je been hangen. (:
    Na een paar waarschuwingen krijg je een ban, ofzo. ^^

    Best wel dom, omdat het in het echte leven je mensen ook geen ban kunt geven. Maar die mod's kunnen zelf dan niet geband worden of wel ? ^^


    Haters makes me famous//

    (...)
    Sommigen hebben nogal een weluitgesproken mening. Niets mis mee natuurlijk, maar soms draait het uit op big fight. En als je dan even goed gaat doorschelden, heb je dus vet hard een waarschuwing aan je been hangen. (:
    Na een paar waarschuwingen krijg je een ban, ofzo. ^^

    Na 3 krijg je een ban daarna krijg je naar 2 waarschuwingen een ban daarna naar een waarschuwing en daarna krijg je geen waarschuwingen meer..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja,.[/lekker droog]

    Ghoh nice ^^ ben dus zowat in een halve gevangenis terecht gekomen? ^^


    Haters makes me famous//

    (...)
    Best wel dom, omdat het in het echte leven je mensen ook geen ban kunt geven. Maar die mod's kunnen zelf dan niet geband worden of wel ? ^^

    Jawel, Eef is geband.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Best wel dom, omdat het in het echte leven je mensen ook geen ban kunt geven. Maar die mod's kunnen zelf dan niet geband worden of wel ? ^^

    Oohjawel, die kunnen ook een ban krijgen, hoor. ^^
    Onlangs nog gebeurt. (:

    (...)
    Jawel, Eef is geband.

    [/domheid bij mij]! is best wel klote dan ;S


    Haters makes me famous//