Aangezien ik langs de grens woon is het de dag ervoor kratten vol vuurwerk kopen. We kopen echt te veel héél veel cobra's, nitraten en nog paar minibommetjes die je daar kunt kopen hihi. Dan ga ik vanaf 6 uur 's ochtends met men broer en zijn vrienden de straat op, stiekem een of twee putten opblazen, voor de rest ál ons vuurwerk opmaken. Tegen etenstijd gaan mijn broer en ik naar huis (meestal is ons vuurwerk dan ook op) gaan we eten want de hele familie is er dan. We hebben ook ongv 150 euro aan siervuurwerk weer elk jaar dus dan houden we een kleine stiekeme wedstrijd met de straat wie de mooiste vuurwerk heeft and ofcourse wij elk jaar hehe. Tegen 23:00 gaat de familie naar huis. Is ons sier vuurwerk op. Gaan we lekker met ons vieren op de bank zitten en met de top 2000 het nieuwe jaar in zingen. Dit is gewoon echt de dag van het jaar. (bloos) en niet te vergeten, met zen allen de hele dag door oliebollen en appel- ananas- en banaanflappen eten. Ohja, en ik ga langs mijn andere opa en oma om oliebollen te brengen en dje willen dan graag met ons een rondje langs het platteland maken waar we toch zowat op wonen dus dan kan prima. Daar zijn ze allemaal aan het carbidschieten dus je hoort immens harde knallen :W
[ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 8:46 ]
LaAt ZiEn WiE jE bENt