• heb schijt aan school nu egt!
    waarom? deze redenen;
    1; morgen gaan er heelveel leraren staken, maar heelveel van de bovenbouw. dus alle bovenbouwers zijn vrij, en wij niet. BEN F*CKING PISSED!
    2; mijn broer is morgen dus vrij en ik niet >,<
    3; veelteveel huiswerk
    4; de WC's zijn vies
    5; we mogten niet vrij toen de rest van de klas wel vrij had [=ingewikkeld]
    6; .. omdat je er leert
    wie weet nog meer? ik ben pissed nu dus.. jah. XD


    when words fail, music speaks.

    In de 1e hadden we een lerares die altijd staakte en die hebben we nu niet meer. Alle lessen gaan gewoon door leraar of geen leraar

    De leranen schoppen ons gewoon meestal na een twintigtal minuten de klas uit omdat ze op het punt staan een zenuwinzinking te krijgen. ^^

    ik ben morgen de eerste 3 uur vrij. en dan heb ik gs en een blokuur engels. en die man van gs gaat waarschijnlijk wel gewoon staken maar die vrouw van engels niet =S


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    xP gheghe wij hebbe kats veel uitval dese weke xP
    ik heb morge de eerste 2 uur uitval xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben morgen dankzij de staking al na het derde uur uit;D


    Cómo no te voy a querer..

    Ik heb morgen een extra uur wiskunde omdat een leraar gaat staken ¬¬ Heb ik morgen het 2e en het 8e uur wiskunde. Slaat nergens op!
    Oké, ik ben donderdag wel de eerste twee uur vrij, maar toch. Ik wil morgen vrij zijn. :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou mijn school is zo saai dat al die leraren te lui zijn om te staken ofzeu >< Want dan leren wij nix >< Pff..geloof je het zelf. Alsof wel wel wat leren als we wel op school zitten


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bij mij op school vinden ze staken onnodig '___'

    ik heb gewoon morgen tot half 4:@ ikke mijn school nu niet meer mogen !!!!!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    mijn wiskunde leraar staakt. hijs de enige van school. PLUS sochtends zijn de her tentamens.. dus ik heb morge 2 lesuuren en 2 tussenuren. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Morgen schijnt er een staking te zijn bij ons op school maar dan ben ik er niet want ik ga voor de schoolkrant naar het marinemuseum :']
    Heb officieel verlof ^^ Klinkt stoer..


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb door die staking maar 2 uur les. Maar wat wel rot is is dat ik tussen die 2 lessen ook nog een tussenuur heb -_-'


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Wahaa.

    Jij hebt de zelfde problemen als mij (: Alleen dat uival enzo,
    volgens mij heb ik ontzettend veel uitval.
    maar dat hoor je zo nog wel, Teletekst lag er uit.
    n_n'
    x.

    Niemand bij ons staakt o.0 Ja, een paar bovenbouw leraren.

    Maar gelukkig komen morgen de koters van de basisschool kijken, dus vallen er als nog 3 lessen voor me uit :D


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Bij mij zijn er wel leraren die gaan staken, maar t staat neit op het rooster.. Echt vet klote, want ook leraren van mij gaan staken x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/