Dat is inderdaad wel lastig, want bij goede kritiek hoort ook het benoemen van de goede punten en als je die niet krijgt dan is motivatie vinden om het te verbeteren ook lastig om te vinden dus dat snap ik wel c: het is sowieso nooit leuk om te horen te krijgen dat iets nog niet helemaal perfect is, maar voor mij is het eerder een soort hou vast geworden omdat ik het fijn vind om iets te hebben waaraan ik mij vast kan houden om verder te groeien. Dat neemt niet weg dat je ook complimenten nodig hebt, dus waar je ook kritiek op krijgt, ik hoop dat je snel te horen krijgt hoe awesome het is c: succes tho ^^
Ik weet ook wel dat het goed is om te groeien, daarom vraag ik er ook vaak om en verwelkom ik het. Maar op dit moment zit ik gewoon ik een kinderlijke, koppige bui en ik vind het stom
Wiarda schreef:
@Lieke in het vorige topic: JA DANKJE. zelfs als de kritiek goed is bedoeld en ik er zelf om heb gevraagd voelt het nog steeds als een bittere medicijnpil weet je wel
Je weet dat het goed voor je is maar toch wil je hart een beetje huilen als je t weer moet slikken
Precies. En op zich heeft het geen bal te maken met de kritiek zelf die ik kreeg, maar meer met dat het zich opstapelde en dat ik regressie heb door Disney films :')
[ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 18:26 ]