KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR DE BIJBEHORENDE STORY TE GAAN
ABOUT
Ik had al een tijdje het idee om iemand blij te maken met een rol in Last Life. Om dit eerlijk en leuk voor mij als zowel voor jullie te laten lopen ben ik op het idee gekomen om een (fan-)wedstrijdje te starten. Jullie krijgen verschillende opdrachten van mij, dit kan een verhaaltje typen zijn of een creatie ontwerpen. Deze wedstrijd bestaat uit 5 opdrachten. Elke opdracht krijgt een week de tijd om het in te leveren. De leukste inzending per opdracht krijgt een uitgewerkte versie van mij. Dus als jullie bijvoorbeeld een leuk verhaaltje hebben getypt gebaseerd op de opdracht, is het mij de taak om een kadertje erbij te tekenen zodat het ook leuk voor jullie blijft.
Dus bij elk opdracht is er een kleine winnaar. De echte winnaar van de hele wedstrijd wint een rol naar keuze in Last Life. (de keuzes bestaan uit vriend of vijand).
En voor de tweede prijs heb ik nog 4 credits in mijn pocket dus als ik iemand daarmee blij kan maken, met alle liefde.
Lijkt het jou leuk om een rol te krijgen in de enige echte Last Life? Schrijf je dan nu in!
Even voor de duidelijkheid: JE HOEFT GEEN FAN TE ZIJN, JE HOEFT ALLEEN MAAR TE WETEN WAAR LAST LIFE OVER GAAT ALS JE GRAAG MEE WILT DOEN.
SURVIVORS
Ik zoek minimaal 5 deelnemers. Ik heb geen maximaal aantal deelnemers. Deelnemers vallen ook niet af tijdens de wedstrijd. Doe wel alsjeblieft mee als je zeker weet dat je het gaat redden.
O2 - Allerton
O4 - Ornacia
O5 - SelenaGomez1
O6 - Dazai
FOR YOUR INFORMATION
Ik zoek geen juryleden. Maar als er toch iemand is die heel graag, echt super graag mee wilt beoordelen vind ik dat geen probleem. Je moet het maar leuk vinden haha.
Nogmaals, er zijn 5 rondes. Elke opdracht duurt 1 week. Als er iemand is die uitstel vraagt duurt een opdracht in totaal 10 dagen. Dus ja, je kan uitstel vragen, dan krijg je 3 dagen extra de tijd.
De hele wedstrijd draait om punten. Dus als je niets inlevert krijg je basically geen punten. Heb je uitstel aangevraagd en toch te laat ingeleverd krijg je -5 punten aftrek. En geloof me, je kan elke punt echt gebruiken :') DON'T BE LATE! ^^
WINNERS
1ST - Rol in Last Life
2ND - Natekenen in de stijl van Last Life + 4 credits (als er mensen die credits kwijt kunnen en willen doneren wordt het aantal meer)
3RD - Natekenen in de stijl van Last Life
+7 credits | Donatie van Spoderman
RULES
- Huisregels van Q
- Deel alsjeblieft je creaties niet online tot iedereen klaar is. Ik wil echt originele dingen zien, breng alsjeblieft de ander niet op ideeën. Ik wil voorkomen dat de creaties op elkaar lijken.
- Respect tegenover anderen a.u.b maar dat is een deel uit de huisregels van Q
- Als je ergens niet mee eens bent, neem dan alsjeblieft contact met mij op. Ga alsjeblieft geen rare reacties geven en soortgelijke dingen. Ik ben ook maar een mens.
YOUR ORDERS
Daar is de nieuwe opdracht eindelijk! haha. So so so sorry voor het lange wachten. Ik ga vandaag of morgen de beoordelingen van opdracht twee online plaatsen. Maar nu; de derde opdracht.
Het is een soortgelijke opdracht als de vorige, maar net op een andere manier. Ik heb weer een paar schetsen gemaakt van momenten van de vorige personages. De taak aan jullie is om de vorige gekozen personage uit te kiezen en het moment te beschrijven. Gebaseerd op de vorige opdracht hoe je de personage hebt beschreven.
Heb je trouwens toch liever een andere personage door een of andere reden? Dat kan, maar dat betekent wel dat je de vorige opdracht, dus de character develop Bespreek dat dan alsjeblieft even met mij.
DEADLINE
Voor: Dinsdag | 10 januari | 23:59
PERMISSION
[ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:25 ]