• Lieve Monique

    Vandaag is het 24 november, zo’n speciale dag voor jou! 25 jaartjes oud alweer, je wordt oud ;)
    Ik wil je via dit topic een hele gelukkige verjaardag wensen! Dat dit de gezelligste dag van je leven wordt, dat je mooie cadeautjes krijgt van iedereen. Want dat verdien jij zo, Monique! En daarom hebben Ilse en ik dit topic voor jou in elkaar geflanst! Lees zeker de spoilers ;)
    We wouden ook ontzettend veel foto’s sturen, maar blijkbaar is dat niet mogelijk … :/
    Dus sorry voor de weinige foto’s en video’s (:
    Groetjes Ilse en Lindsey


    Lieve Monique
    Ik wil je echt een super de pupper fijne verjaardag wensen. Ik hoop dat je een geweldige dag gaat beleven omringd door je naasten. Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat dit topic een beetje amateuristisch is, maar ik heb mijn best gedaan! Ik hoop dat dit topic je een super mooie glimlach op je gezicht heeft getoverd!
    Bij deze wil ik ook even zeggen dat je een geweldig mooie lieve persoon bent. We kennen elkaar nu al anderhalf jaar (of niet? Ik gok even, maar ben daar absoluut niet goed in… :/ ) en ik kan geen enkel negatief iets over je zeggen. Maar dan ook geen enkel negatief iets he. En ik wil je ook bedanken dat je zo’n goede vriendin voor me bent! Want dat ben je echt wel! Dankjewel dat je er steeds voor me bent, in goede en in slechte tijden! Ik hoop dat we nog vele jaren van je aanwezigheid mogen genieten!
    Dikke kus
    Lindsey (H)
    Xxx
    Laten we nog eventjes klinken op jou met Leonardo want ondanks meneer het ontzettend druk heeft, heeft hij aan mij laten weten dat ik namens hem (volg je nog?) je een fijne verjaardag moest wensen. En hij zei ook dat hij wel eens een gaatje in zijn agenda ging maken voor een afspraakje met jou ^^



    Lieve Moni,

    Vandaag ben je weer jarig en krijg je vele lieve berichten van je vrienden, want je bent geweldig! Ik hoop dat je een dag krijgt om nooit meer te vergeten en nog vele leuke dingen gaat doen voor je verjaardag. (K) (K) (K)
    Groetjes,

    xxJennyxx
    (hoera) (hoera) (hoera) (hoera) (hoera)


    Mooooooniqueee, gefeliciteerd met je verjaardag! Nu ben je officieel oud en dat vieren we heel uitgebreid!
    Ik ben heel blij dat ik in een korte tijd zo'n lief, wijs en gezellig persoon heb leren kennen! Ik kan alles tegen je zeggen en jij natuurlijk ook tegen mij :D
    Steven en Aiden zijn trots op onze vriendschap. Ik weet het zeker. Ik en mijn lieve homoleger wensen je een geweldige dag toe en een topjaar voor een topwijf! Dat je nog veeeeeel ouder mag worden dan je nu bent! Moet lukken toch?
    Afgesproken! Het enige wat ik nog wens is een stukje taart. Dan is het helemaal compleet! Nou, die kom ik ooit eens halen. Tot dan en tot nu een fijne dag
    xxxx misspizzaaa, Nynke ^^


    MONIQUEEEEE!! Jij lieve, lieve schat, natuurlijk weet jij wel welke dag het vandaag is, namelijk... *tromgeroffel* JOUW VERJAARDAG!!! (yeah)
    Jaja, nu ben je toch wel echt een oude taart, hoor (; (waar natuurlijk niets mis mee is, want hé, iedereen houdt toch van taart? :Y) )
    Van heel erg harte GEFELICITEERD!!!!natuurlijk!!

    Ik ben zo blij dat ik je ken, want je bent echt een fantastisch persoon!! Je bent een zorgzame, extreem lieve schat en altijd in voor een praatje! Berucht om je lange reacties op verhalen altijd, en natuurlijk zelf ook met een berg geweldige verhalen!!!
    Over jouw verhalen gesproken... ik ben nog steeds niet verder gegaan met Onze Zomervakantie hahaha, komt ooit wel :')



    Ik wens je een heeeeele fijne dag toe, want iedereen verdient een bijzondere verjaardag vol met cadeaus, taart (waarvan ik nog wel een stukje kom halen (; ) en knuffels van de mensen die van je houden!!! En ik wens je een fijn jaar toe, want dat heb je wel verdient! Het was niet altijd makkelijk het afgelopen jaar, maar je bent erdoor gekomen en nog steeds de schat die je daarvoor al was!!!
    Maak er vandaag een hele fijne dag van, Mo! Ik hou van je!
    GEFELICITEERDD!!!

    Een heleboel dikke verjaardagsknuffels,
    Ilse
    (K)


    Lieve Monique,

    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!

    jaja, dit mag in grote letters !!!
    bij deze wens ik je een hele fijne dag toe met veel taart, kadootjes en gezelligheid.
    geniet van deze dag met volle teugen.
    bij deze bespaar ik je mijn zangtalent omdat ik totaal niet kan zingen xD
    3 dikke zoentjes van mij (K) (K) (K)
    Heel veel liefs,

    Micha (H)


    Hoi Mo Mo
    Happy birthday!
    Geniet van je dagje mop. EN van de heerlijke verjaardagstaart die je zo erg verdient!
    Je hebt al een vroeg verjaardagscadeau gehad waar we beiden heel blij mee waren dus nu kun je ten volle genieten van je dagje en dit forum dat een lieve vriendin voor je regelde!
    Geniet van de lieve berichtjes en nog eens gefeliciteerd!
    Oh en je hebt nog een kleine hoofdstuk van me tegoed voor je verjaardag haha
    Jasmien.


    Heeeeey lieve Mo,

    Gefeliciteerd met je verjaardag mop. Ik hoop dat je een super leuke dag hebt. (yeah). Ik ben super blij dat ik je heb leren kennen. Je bent zo'n speciaal en grappig persoon maar ik kan ook super goed met je praten. Je bent echt mn Q dinnetje. Ik weet dat ik de laatste tijd minder actief ben op Q en de app maar dat betekent niet dat ik je vergeten ben (K). We'll be friends forever. Daar zorgen onze zorgenkindjes Kyle en Noah wel voor. Fijne dag Schat (H).

    Liefs Kayleigh

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 15:58 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Gelukkige verjaardag! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Thanks everyone! (flower)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Thanks everyone! (flower)


    Dat is graag gedaan! Je verdient dit zo!!! Ik hoop echt dat je een fijne dag hebt gehad (: (H)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.