• want hier is dichtpiet!

Zit je vast met je gedicht,
    die voor die saaie nicht?
    Vrees dan niet meer,
    maar lees en leer

Want dichtpiet is hier
    en helpt jou met veel plezier

Sinterklaas komt er weer aan en zoals jullie al in mijn column hebben kunnen lezen ben ik gek op Sinterklaas. Nu houd ik ook van dichten en sta ik thuis bekend als degene die de langste sinterklaasgedichten uit haar mouw weet te toveren, nu weet ik dat het veel mensen een hekel hebben aan Sinterklaasgedichten. Dus had ik het idee om jullie te helpen, dus zit je vast, laat dan hier een berichtje achter en misschien kan ik je wel verder helpen. Dit mag ook altijd via pb als je liever geen persoonlijke informatie deelt (die is in sommige gevallen natuurlijk nodig!)

Mocht je het nou net als mij heel leuk vinden om sinterklaasgedichten te schrijven, deze dichtpiet zoekt altijd wat mede dichtpieten!
    Dichtpieten
    Prim

Let op, wij gaan geen heel gedicht schrijven, maar helpen je op gang, helpen je verder als je vastzit of bedenken een goed einde voor je

Ik weet niet zeker of dit mag en of het goed staat, zo niet, sorry!

[ topic verplaatst door een moderator ]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Wow, dit komt best goed uit. Ik kan echt absoluut niet dichten en ieder jaar doen we weer surprise bij mijn schoonfamilie en pfff ik heb zo'n hekel aan het schrijven van dat gedicht he x_x

[ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 0:24 ]

When time and life shook hands and said goodbye.

--> Topic verplaatst naar het subforum "Creativiteit"

in love with the fictional characters, I'm sorry

Tip !
    Probeer een kadootje bij een gedicht te kopen! Als ik kadootjes uitkies bedenk ik me altijd of ik er een gedicht bij kan schrijven.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Tip 2;
    Begin op tijd!