The tournament Iedereen heeft lievelingspersonages en personages waar ze tegenop kijken - of juist niet. Maar wie of wat is nou het meest superieure personage van allemaal? Om hier achter te komen, gaan we een toernooi houden.
#1 Nominations Je mag maximaal 3 personages nomineren. Deze mogen overal vandaan geplukt worden; films / anime / boeken / etc. #2 Placing De personages worden willekeurig in het toernooi geplaatst. #3 Fight Personages hebben 3 volle dagen de tijd om het uit te vechten. #4 Winner De winnaar krijgt een uitgebreid fantopic en eeuwige roem! Let the fight begin! |
- Nomineren is niet meer mogelijk.
- Het gevecht tussen twee personages gaat via poll die ik telkens aanmaak.
- Jullie stemmen op je meest favoriete personage, degene met de minste stemmen wordt geëlimineerd.
- De poll komt online te staan op de eerste dag van de betreffende ronde (bijvoorbeeld; ronde #1 op 29 november - ik probeer ze zo vroeg mogelijk online te zetten).
- De poll zal sluiten op de laatste dag van de betreffende ronde (bijvoorbeeld; ronde #1 op 1 december - 23:59). Met sluiten bedoel ik dat de stemmen die daarna nog volgen, niet meetellen.
- Sidenote: Omdat dit leuker is dan verwacht, heb ik besloten om dit volgend jaar (ja dat klinkt verder weg dan dat het eigenlijk is) nog een keer te doen, maar dan met een ander schema. Om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, zal het dan via poules gaan. Natuurlijk duurt het dan een stuk langer en gaat er veel meer werk in zitten dan dat er nu al in zit, maar daar zoek ik tegen die tijd dan ook wel vrijwilligers voor. ^^
Ronde #2 - Polls worden geactiveerd op 3 december. Er kan gestemd worden tot 5 december 23:59.
Ronde #3 - Polls worden geactiveerd op 7 december. Er kan gestemd worden tot 9 december 23:59.
Ronde #4 - Polls worden geactiveerd op 11 december. Er kan gestemd worden tot 13 december 23:59.
Ronde #5 - Polls worden geactiveerd op 15 december. Er kan gestemd worden tot 19 december 23:59.
Ronde #6 - Polls worden geactiveerd op 21 december. Er kan gestemd worden tot 23 december 23:59.
Ronde #7 - Polls worden geactiveerd op 25 december. Er kan gestemd worden tot 27 december 23:59.
Ronde #8 - Polls worden geactiveerd op 29 december. Er kan gestemd worden tot 31 december 23:59.
[ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 20:21 ]