Wiarda schreef:
(...)
wow jullie zijn erg in sync
vier woorden is een nieuw record volgens mij. ik ben erg trots. we zijn nog net niet justin timberlake en vier willekeurige andere jongens die niemand nu nog kent
Jumin schreef:
(...)
Hoi. Dat is werkelijk waar fantastisch. Het is werkelijk een van de beste dingen die 2016 ons heeft gebracht.
Jaaa, stiekem wel, haha. De fanservice is bizar en ik heb echt keihard zitten lachen een paar keer, maar omg, ik ben normaal geen anime mens en ik ben enorm blij dat ik mij dit keer heb laten overhalen. (bloos)
Miall schreef:
Wat is Yuri on Ice?
Het is een anime over een schaatser, Yuri, die dus op het ijs is. Ik vind de titel in vergelijking met die van veel andere animes heerlijk duidelijk, haha.
En er is een hond die voortdurend zijn tong uitsteekt en het is super positief en er is mooie muziek met nog mooiere animatie en het is erg onverwacht erg gay.
Waldenshea schreef:
HAHAHAHAHA burn in hell.
On a happier note, Yuri on Ice is cute af.
Ik ga dit ook quoten want het voelt rude om jou nu buiten het gesprek te laten vallen nadat ik uitgebreid reageer op posts over yoi en bovendien, jaaaaaaaaa.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan