• Okee, even ter verduidelijking....

    JA ik ben Nikki's zusjes
    JA ik ben het niet eens met bepaalde zaken
    NEE het is niet toevallig dat ik nu online ben
    NEE Nikki heeft mij niet gestuurd
    NEE val me hier niet meer mee lastig

    Dankje


    Don't judge a book on its cover

    Maar als het je niet boeit wat anderen van je vinden, waarom wil je duidelijkheid stellen?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    JDM schreef:
    Het is fijn dat we daar nu dan duidelijkheid over hebben, maar vind je dat zelf niet wat overbodig? Je kan toch ook gewoon je ding doen op Quizlet?


    Nee want iedere keer als ik iets post krijg ik "ben jij niet Nikki's zusje" "Doe je het omdat ze een ban heeft" dus ik kan niet gewoon mijn ding doen op Quizlet


    Don't judge a book on its cover

    Dedpewl schreef:
    Maar als het je niet boeit wat anderen van je vinden, waarom wil je duidelijkheid stellen?

    Exactly.

    - Het is niet toegestaan om ruzie te maken of om ruzie uit te lokken.
    - Het is niet toegestaan iemand anders lastig te vallen, te bedreigen of te stalken.


    That's all ;)


    -

    Orthanc schreef:
    (...)

    Nee want iedere keer als ik iets post krijg ik "ben jij niet Nikki's zusje" "Doe je het omdat ze een ban heeft" dus ik kan niet gewoon mijn ding doen op Quizlet

    Heus wel als je niet iedereen meteen aanvalt in je topics. Net als je "waarom zeikt iedereen" topic.

    Dedpewl schreef:
    Maar als het je niet boeit wat anderen van je vinden, waarom wil je duidelijkheid stellen?


    Zodat jullie je mooie hoofdjes niet over zo'n moeilijk vraagstuk breken


    Don't judge a book on its cover

    Poncho schreef:
    (...)

    That's all ;)

    Well, dat eerste gebeurt hier dus wel?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 21:42 ]

    Poncho schreef:
    (...)

    That's all ;)


    Ben ik dat aan het doen? Nee, ik maak een punt


    Don't judge a book on its cover

    Orthanc schreef:
    (...)

    Nee want iedere keer als ik iets post krijg ik "ben jij niet Nikki's zusje" "Doe je het omdat ze een ban heeft" dus ik kan niet gewoon mijn ding doen op Quizlet



    negeer het dan


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orthanc schreef:
    (...)

    Nee want iedere keer als ik iets post krijg ik "ben jij niet Nikki's zusje" "Doe je het omdat ze een ban heeft" dus ik kan niet gewoon mijn ding doen op Quizlet


    Iedere keer? Ik zie je nu pas voor het eerst en je vorige topics had 7 reacties waarvan 2 vragen over Nikki en haar ban. Niet miepen, negeren en lekker je ding doen! Jij bent Nikki niet, toch? Dus laat het rusten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Orthanc schreef:
    (...)

    Zodat jullie je mooie hoofdjes niet over zo'n moeilijk vraagstuk breken

    Ok


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hai Kayra ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Orthanc schreef:
    (...)

    Ben ik dat aan het doen? Nee, ik maak een punt

    Je bent gewoon overduidelijk op ruzie uit. En probeer me niet wijs te maken dat -dat niet het geval is, want als je niet op ruzie uit was, had je anders de mods in het prive heel netjes een pb gestuurd. Maar nee, je gaat "heel onschuldig" een topic maken op een "niet toevallig" moment. Just saying


    -

    Diable schreef:
    Hai Kayra ^^


    Haaii Kelly =D


    Don't judge a book on its cover

    (lol)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt