Lieve, lieve Inge
Ik vind het moeilijk om dit bericht te schrijven, eigenlijk. Ergens durf ik niet goed. Toch ga ik het doen, want je verdient dit. Dat meen ik. Als er één iemand is die dit absoluut verdient, ben jij het. Ik geniet enorm van jouw wijsheid op het forum, je doorzicht in zaken. Telkens als je weer eens één van je teksten van twintig regels post, wordt ik bijna spontaan blij. Die dingen die jij zo mooi kan verwoorden, het maakt er Quizlet elke dag een beetje mooier op. Je bent echt een lichtje hier op Q (en in real life wellicht ook, maar gezien ik je niet ken, kan ik daar nogal moeilijk over oordelen) en zonder jou zou het echt anders zijn - niet in de goede zin.
Daarnaast wil ik je ook bedanken voor al het werk dat je al voor Quizlet gedaan hebt en nog steeds doet. Ik geloof dat dat vaak onderschat wordt, maar echt, wat dat betreft het ik zóveel respect voor je.
Zelfs al ken ik je niet heel goed, zonder jou zou Quizlet er helemaal anders uitzien. Bedankt.
[ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 19:06 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried